eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. M. SKŁODOWSKIEJ - CURIE W GORZOWIE WLKP



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Gorzów Wielkopolski: ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. M. SKŁODOWSKIEJ - CURIE W GORZOWIE WLKP
Numer ogłoszenia: 211254 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gorzowie Wlkp. , ul. Przemysłowa 22, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7228438, faks 0-95 7228438.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zso2.edu.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. M. SKŁODOWSKIEJ - CURIE W GORZOWIE WLKP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie wykładzin z PCV oraz remoncie natrysków w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej - Curie w Gorzowie Wlkp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA SKŁADA SIĘ Z 2 ZAMÓWIEŃ CZĘŚCIOWYCH, TJ.: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: Wymiana wykładzin z PCV w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej - Curie w Gorzowie Wlkp. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: Remont natrysków w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej - Curie w Gorzowie Wlkp. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: A. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 obejmuje: -Zerwanie i utylizacja istniejącej wykładziny podłogowej z PCV -Nabicie na istniejącą podłogę płyt wiórowych typ OSB-3 gr. 10 mm -Wykonanie posadzki z wykładzin PCV klejonej i zgrzewanej sznurem B. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2 obejmuje: -Demontaż baterii natryskowych i umywalkowych, -Demontaż rurociągów stalowych, -Demontaż urządzeń sanitarnych (umywalek, pisuarów, mis ustępowych) -Rozebranie wykładzin ściennych z płytek, -Zerwanie wykładzin z masy lastriko -Wykonanie robót związanych z instalacją kanalizacyją, -Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -Wykonanie instalacji elektrycznej -Wykonanie instalacji wentylacyjnej -Wykonanie posadzek z płytek -Licowanie ścian płytkami -Wykonanie ścianek działowych z płyt HPL..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego dla wszystkich dwóch zadań częściowych, opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: -co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu posadzek z wykładzin PCV i załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (np. referencje). ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: -co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu, przebudowie bądź remoncie pomieszczeń sanitarnych i załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (np. referencje)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, w tym: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: -co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: -co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów. 3. Zakres zamówienia, który zostanie zlecony podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty i określa warunki takiej zmiany tj.: a.Dopuszcza się możliwość zmiany terminu w wykonaniu przedmiotu umowy w przypadku: -zmian terminów zakończenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, -gdy, zaistnieje potrzeba wykonania dodatkowych robót budowlanych, ale wyłącznie o czas ich prowadzenia, jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym -działania osób trzecich, które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac. b.Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku: -zmian przepisów prawa mających wpływ na wzajemne zobowiązania stron lub zmian prawa podatkowego, c.Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: -śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe -nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z umowy -rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków d.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty i określa warunki takiej zmiany tj. jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zso2.edu.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. SKŁODOWSKIEJ - CURIE ul. Przemysłowa 22; 66 -400 Gorzów Wlkp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2, II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej - Curie, 66 - 400 Gorzów Wlkp. ul. Przemysłowa 22 - Sekretariat szkoły (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana wykładzin z PCV w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej - Curie w Gorzowie Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ZAMÓWIENIA -Zerwanie i utylizacja istniejącej wykładziny podłogowej z PCV -Nabicie na istniejącą podłogę płyt wiórowych typ OSB-3 gr. 10 mm -Wykonanie posadzki z wykładzin PCV klejonej i zgrzewanej sznurem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont natrysków w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej - Curie w Gorzowie Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ZAMÓWIENIA: -Demontaż baterii natryskowych i umywalkowych, -Demontaż rurociągów stalowych, -Demontaż urządzeń sanitarnych (umywalek, pisuarów, mis ustępowych) -Rozebranie wykładzin ściennych z płytek, -Zerwanie wykładzin z masy lastriko -Wykonanie robót związanych z instalacją kanalizacyją, -Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -Wykonanie instalacji elektrycznej -Wykonanie instalacji wentylacyjnej -Wykonanie posadzek z płytek -Licowanie ścian płytkami -Wykonanie ścianek działowych z płyt HPL..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.