eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidleTermomodernizacja budynku OSP Ciężkowice - etap I remont i docieplenie dachu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Gidle: Termomodernizacja budynku OSP Ciężkowice - etap I remont i docieplenie dachu
Numer ogłoszenia: 211219 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367090 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, woj. , tel. 034 3272027, faks 034 3272111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku OSP Ciężkowice - etap I remont i docieplenie dachu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i docieplenia dachu budynku remizy OSP w Ciężkowicach, położonego na działce nr ewidencyjny gruntu 2798 (obręb Ciężkowice). Zakres prac do wykonania obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe, w tym:
- rozebranie ścianek attykowych;
- demontaż istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z papy na powierzchni 248 m2;
- usunięcie szlaki ze stropodachu wraz z jej wywozem;
- rozbiórka obróbek blacharskich oraz rynien;
2) wykonanie ścianki attykowej z dwóch warstw pustaków gazobetonowych, gr. 24 cm;
3) montaż deski okapowej wraz z belkami drewnianymi (krawędziak 10 x 15 cm o długości 80 cm) mocowanymi do stropodachu co 100 cm;
4) wykonanie warstwy papy podkładowej termozgrzewalnej;
5) docieplenie stropu poprzez ułożenie płyt styropianowych o gr. 15 cm jednostronnie laminowanych papą (powierzchnia 248 m2), wraz z wykonaniem klinów styropianowych o gr. od 0 do 20 cm;
6) położenie dodatkowej warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej, o grubości min. 5,2 mm, posiadającej wkładkę z osnowy z włókniny poliestrowej o gramaturze minimum 250g/m2, oraz posiadającej giętkość w niskich temperaturach (minimum -20 st. C);
7) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o grubości min. 0,55 mm;
8) montaż rynien dachowych o średnicy fi=150 mm wykonanych z PCW wraz montażem 3 rur spustowych z PCW o średnicy fi=110mm i 2 skrzynek aluminiowych, maskujących spust do rury spustowej;
9) wykonanie instalacji odgromowej poprzez uziom otokowy z bednarki ocynkowanej 25x4 mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

Załączone do siwz przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze (nie stanowią one podstawy do wyliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu).

Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, instrukcją i aprobatą producenta oraz zasadami BHP. Materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty higieniczne, aprobaty, certyfikaty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną lub Polską Normą).
Przedstawione w dokumentacji projektowej materiały z podaniem nazw producenta należy traktować jako przykładowe, oznacza to, że wykonawca może zaproponować materiały równoważne, tj. takie które posiadają parametry nie gorsze niż materiały przedstawione w dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo - Budowlana DANPRO Daniel Buczyński, Os. Broniewskiego 18/2, 29-100 Włoszczowa, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54201,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68264,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.