Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Będzin: 1.1 Dostawa artykułów warzywniczych i owoców do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie przy
ul. 11 Listopada 1
Numer ogłoszenia: 211151 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674982; 7614760, 61, faks 032 2674982, 7614760, 7614761.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ----------
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.1 Dostawa artykułów warzywniczych i owoców do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie przy ul. 11 Listopada 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów warzywniczych i owoców do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie przy ul. 11 Listopada 1, Harmonogram dostaw: dostawa od poniedziałku do piątku do godz. 07.00 (zamówienie będzie składane w każdy piątek na okres jednego tygodnia)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1.5.Posiadanie odpowiedniego środka transportu przeznaczonego wyłącznie do przewozu przedmiotu zamówienia w dobrym stanie technicznym i w taki sposób zabezpieczony przed zanieczyszczeniami aby nie została naruszona jakość zdrowotna tych artykułów. 1.1.6.Posiadanie artykułów zgodnych z warunkami zawartymi w Polskiej Normie oraz wykonanych z surowców naturalnych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Druk FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji). 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.4 Wzór UMOWY (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). 1.5 Druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji) z wyszczególnieniem wykonanego przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, oświadczenia) potwierdzające, że odpowiadający swoim rodzajem i wartością przedmiot zamówienia został wykonany należycie. 1.6 Druk WYKAZ ARTYKUŁÓW (Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 1.7 Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca wymagań koniecznych do przewozu żywności środkami transportu, aby nie została naruszona jakość zdrowotna artykułów spożywczych, 1.8 Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisem czytelnym lub pieczęcią imienną i podpisem przez Wykonawcę. 1.9 Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać: - załączniki, - w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem. Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 1.10 Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 1.11 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco: Nazwa wykonawcy .............................................. ul. ................................................ Kod pocztowy ............................... Miejscowość ............................................... OFERTA NA: Dostawa artykułów warzywniczych i owoców do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie przy ul. 11 Listopada 1 1.12 Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty przed upływem terminu składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta, z dopiskiem: ZMIANA 1.13 Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem że pisemne powiadomienie wpłynie do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bedzin.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, pok. nr 40.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Opracowanie wskazań do czynnej ochrony obszarów cennych przyrodniczo na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji przyrodniczej na terenie Parku Krajobrazowego Stawki oraz Załęczańskiego PK.
- Zakup urządzenia do podtrzymywania napięcia: UPS 3kV
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11 Listopada 20 i ulicy Sportowej 4 oraz w budynku Straży Miejskiej w Będzinie przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w 2026r.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





