eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Pogotowia Opiekuńczego nr 2 przy ul. Św. Bonifacego 81 w Warszawie w zakresie architektury i konstrukcji oraz wykonanie instalacji wykrywania sygnalizacji pożaru SAP



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Warszawa: Modernizacja budynku Pogotowia Opiekuńczego nr 2 przy ul. Św. Bonifacego 81 w Warszawie w zakresie architektury i konstrukcji oraz wykonanie instalacji wykrywania sygnalizacji pożaru SAP
Numer ogłoszenia: 211128 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 , ul. Św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8421722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Pogotowia Opiekuńczego nr 2 przy ul. Św. Bonifacego 81 w Warszawie w zakresie architektury i konstrukcji oraz wykonanie instalacji wykrywania sygnalizacji pożaru SAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: w trybie przetargu nie ograniczonego na podsawie art.39 prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 211.000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 73.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca nie może być wykluczony na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na spełnienie warunków należy dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 5 (patrz pkt. 3.6) oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 3.8 do 3.13. 2.2. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane. 2.3. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową. Na potwierdzenie należy do oferty dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej (patrz pkt. 3.12). Chodzi o posiadane środki, a nie np. obroty. 2.4. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie należy do oferty dołączyć polisę lub inny dokument potwierdzający (patrz pkt. 3.13)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTA. 3.2. Przedmiar robót, sporządzony w oparciu o kosztorys ślepy -zał. nr 1 Wykonawca podaje w ofercie cenę obliczoną na podstawie kosztorysu ślepego robót, uwzględniając roboty i materiały dodatkowe, które mogą wystąpić podczas realizacji przedmiotu umowy (wg uznania Wykonawcy). Przedmiar robót może zawierać większą ilość pozycji, aniżeli kosztorys ślepy. Kalkulacja ryczałtowej ceny oferty powinna zagwarantować wykonanie całości zadania. Ewentualne niezgodności z kosztorysem robót nie będą podstawą do odrzucenia oferty. Podobnie wszystkie błędy matematyczne i inne nie będą podstawą do odrzucenia oferty, ponieważ cena oferty jest ryczałtowa. Przedmiar jest pomocny podczas rozliczania zamówień uzupełniających, robót zamiennych oraz podczas odbiorów częściowych. 3.3. Wypełnione wszystkie rubryki i podpisany załącznik nr 3 -INFORMACJE OGÓLNE O OFERENCIE. Gdy ofertę podpisują w imieniu Oferenta osoby inne jak ujawnione w KRS, Zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć aktualne pełnomocnictwo (oryginał lub ksero potwierdzone notarialnie), o którym mowa w pkt. 6.12. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale. Kopie powinny być poświadczona przez notariusza za zgodność oryginałem. Zgodnie z art. 106 Kodeksu cywilnego, pełnomocnik nie może ustanowić dalszych pełnomocnictw bez upoważnienia go do tego przez mocodawcę. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum np. spółka cywilna osób fizycznych, do oferty należy dołączyć aktualne pełnomocnictwo (oryginał lub ksero potwierdzone notarialnie), o którym mowa w pkt. 6.13. Pełnomocnika wspólnicy ustanawiają na niniejsze postępowanie. Dopuszcza się dołączenie do oferty kserokopii umowy konsorcjum, z której jednoznacznie wynika, że jego członkowie upoważniają lidera do reprezentowania w postępowaniu całego konsorcjum. 3.5. Podpisane Oświadczenie o zaznajomieniu się i akceptacji SIWZ wraz z załącznikami -załącznik nr 4. 3.6. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 5. 3.7. Parafowany i podpisany na każdej stronie wzór umowy. 3.8. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie (o posiadaniu wpisu) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dopuszcza się potwierdzenie aktualności przez właściwy Urząd na kserokopii zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (patrz pkt. 2.3). 3.12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.13. Referencje wykonania robót z co najmniej 3 firm. Jeżeli ofertę składa konsorcjum (podmioty występujący wspólnie), spółka cywilna osób fizycznych, to każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 3.8. Brak wypełnionego pola formularza ofertowego lub załącznika nie musi oznaczać, że oferta musi być odrzucona. Jeśli powtarza ono jedynie postanowienie wynikające z innej części oferty, to Zamawiający uzna ją za poprawną. WYKONAWCA DOŁĄCZA DO OFERTY DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW PRZEZ PODWYKONAWCÓW, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część robót podwykonawcom. Dotyczy to dokumentów, o których mowa w pkt. 3.6 i 3.8. Nie dołączenie w/w dokumentów do oferty spowoduje wykluczenie Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowieopiekuncze.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2, ul. Św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2, ul. Św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.