eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Grodzisk Mazowiecki: ZP-34/49/2007
Numer ogłoszenia: 211126 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-34/49/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej budowlano-wykonawczej i projektowo-kosztorysowej dokumentacji rewaloryzacji willi Radogoszcz wraz z projektem adaptacji obiektu na cele kulturalno-społeczne i uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, pozwoleń konserwatora zabytków oraz prawomocnego pozwolenia na budowę. Adres obiektu: Grodzisk Mazowiecki ul. Sienkiewicza 31 (działka o numerze ewidencyjnym 16, w obrębie 43). Kod CPV 7 4 2 3 2 0 0 0 4 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 1.1.Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych. 1.2.Lokalizacja Willa Radogoszcz jest jednym z ważniejszych obiektów historycznej części Grodziska Mazowieckiego. Położona przy ul. Sienkiewicza 31, w centrum miasta; działka zabudowana, o numerze ewidencyjnym 16, obręb 43. Budynek zlokalizowany jest w odległości ok. 55 m od ulicy Sienkiewicza (głównej arterii komunikacyjnej miasta - drogi wojewódzkiej 719 Warszawa - Łódź), w otoczeniu 11-kondygnacyjnych budynków mieszkalnych, wybudowanych w II połowie XX wieku, w technologii wielkopłytowej. Załącznik nr 4 - Plan sytuacyjny działki nr ew. 16, obr. 43 . 1.3.Stan istniejący Działka jest własnością gminy Grodzisk Mazowiecki. Powierzchnia nieruchomości wynosi ogółem 914 m2 . Teren płaski, ogrodzony, uzbrojony, zagospodarowany . Zabudowę stanowi willa Radogoszcz - budynek użyteczności publicznej, parterowy, podpiwniczony z dachami wielospadowymi. Został wybudowany około roku 1885. Jest zabytkiem, wpisanym do rejestru Zabytków Województwa Mazowieckiego pod nr 1030 454 62. Pierwotnie willa była obiektem rezydencjonalnym, usytuowanym wśród zieleni otaczającego ją parku. W latach powojennych budynek poddano generalnej przebudowie na potrzeby kwaterunku. Później wykonywano remonty o charakterze kosmetycznym. Nie zachował się także historyczny park. Obecnie willa Radogoszcz jest budynkiem użyteczności publicznej. Odbywają się tam zajęcia dydaktyczne z plastyki oraz zajęcia wokalno-muzyczne. W dwóch salkach znajduje się stała ekspozycja historyczna o charakterze muzealnym. Ponadto organizowane są okresowe ekspozycje historyczne i artystyczne. Podstawowe dane techniczno-użytkowe oraz konstrukcyjno-materiałowe określa Inwentaryzacja konstrukcyjno-budowlana budynku willa Radogoszcz przy ul. Sienkiewicza 31 w Grodzisku Mazowieckim - Załącznik nr 5. W ramach diagnostyki obiektu przeprowadzono szczegółowe oględziny i pomiary elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych budynku, które pozwoliły na dość precyzyjne ustalenie przyczyn degradacji oraz na przyjęcie koncepcji napraw. Ocenę stanu technicznego obiektu zawiera Ekspertyza stanu technicznego budynku willa Radogoszcz - Załącznik nr 6. Gmina Grodzisk Mazowiecki zamierza przeprowadzić rewaloryzację zabytkowej willi, by przywrócić jej dawną świetność oraz zagospodarować obiekt na cele kulturalno-społeczne. Planowana rewaloryzacja obejmować będzie: - remont willi, - zagospodarowanie terenu, - adaptację obiektu na Klub Seniora. 1.4.Program funkcjonalno-użytkowy Program użytkowy, rozwiązania technologiczne i konstrukcyjno-materiałowe dotyczące planowanego przedsięwzięcia zawiera ogólny projekt koncepcyjny pn.: Projekt koncepcyjny (wstępny) rewaloryzacji willi Radogoszcz z przystosowaniem obiektu na Klub Seniora - Załącznik nr 7. Zamawiający wymaga realizacji w/w projektu w wersji bez adaptacji poddasza. Projekt koncepcyjny uzyskał pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - opinia jako Załącznik nr 8. 2.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1.Zakres rewaloryzacji obiektu Zamawiający wymaga: - wykonania prac dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z rozwiązaniami określonymi w Projekcie koncepcyjnym/wstępnym willi Radogoszcz z przystosowaniem obiektu na Klub Seniora Załącznik nr 7 ( bez adaptacji poddasza), - opracowania projektu aranżacji wnętrz, - opracowania projektu zagospodarowania terenu. 2.2.Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Zadanie inwestycyjne jest zgodne z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Grodzisk Mazowiecki. 2.3.Użytkowanie projektowanego obiektu przez niepełnosprawnych Zamawiający wymaga, aby obiekt był dostępny dla osób o różnym stopniu sprawności, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Należy zaprojektować płaskie dojście oraz specjalny podnośnik przy schodach do budynku. Przedstawione wymagania Zamawiającego, w opracowaniach powinny zostać zweryfikowane pod kątem obowiązujących norm, wskaźników i przepisów. 3.Wymagania Zamawiającego dotyczące kompleksowej dokumentacji projektowo kosztorysowej. 3.1.Dokumentacja Należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową w rozbiciu na: 1.Projekt koncepcyjny (projekt architektoniczno-konstrukcyjny obiektu, projekt aranżacji wnętrz, projekt zagospodarowania terenu). Projekt architektoniczno-konstrukcyjny obiektu W tej części opracowania autor projektu koncepcyjnego przedstawi szczegółowe rozwiązania architektoniczno-konstrukcyjne mające na celu rewaloryzację budynku na podstawie istniejącej inwentaryzacji architektonicznej i ekspertyzy obiektu, zgodnie z rozwiązaniami określonymi w Projekcie koncepcyjnym (wstępnym) rewaloryzacji willi Radogoszcz z przystosowaniem obiektu na Klub Seniora - Załącznik nr 7 (bez adaptacji poddasza) i opinią Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Załącznik nr 8. W projekcie koncepcyjnym wskazany zostanie rozkład i powierzchnia pomieszczeń wraz z określeniem ich przeznaczenia oraz podstawowych wykończeń. Projekt aranżacji wnętrz Wykonawca opracuje projekt aranżacji wnętrz z uwzględnieniem założenia adaptacji budynku na Klub Seniora. Przedstawi funkcje poszczególnych pomieszczeń, sposób ich urządzenia - sugerowany rodzaj i konstrukcję elementów wyposażenia z uwzględnieniem kolorystyki. Projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu W tej części projektu autor opracowania przedstawi sposoby zagospodarowania działki umożliwiające osobom starszym spacery i wypoczynek na świeżym powietrzu. Wskaże rozkład ciągów komunikacyjnych, rozmieszczenia chodników istniejących (lub ewentualną korektę ich przebiegu), dróg dojazdowych, dróg ewakuacyjnych; określi rodzaj nawierzchni. W ramach zagospodarowania terenu zielenią, Zamawiający wymaga: - przeprowadzenia (w razie konieczności) inwentaryzacji zieleni (drzewa, krzewy), - usunięcia samosiewów i przerośniętych krzewów w celu uporządkowania struktury .przestrzennej terenu, - dosadzenia drzew i krzewów jako pasów zieleni bądź ich skupisk, uzupełnienia szaty roślinnej poprzez nasadzenia bylin, pnączy, krzewinek, kwiatów oraz zaprojektowania rabat kwiatowych. W ramach zagospodarowania elementami małej architektury, Zamawiający wymaga zaprojektowania: - ławek parkowych (ozdobne, stylizowane, żeliwna konstrukcja, drewniane siedzisko) w odpowiedniej liczbie, - koszy parkowych (stojące, żeliwna konstrukcja z otoczką drewnianą) - w odpowiedniej liczbie, - tablic informacyjnych - w odpowiedniej liczbie, - latarni (ozdobne, stylizowane, oprawy ze szkła przyciemnianego, nietłukącego), - altany oraz palisad ewentualnie pergoli lub krat podtrzymujących pnącza, nawiązujących do stylu reszty zaprojektowanych elementów małej architektury, - stojaków na rowery również nawiązujących do stylu w/w elementów małej architektury - w odpowiedniej liczbie; - ogrodzenia, furtki wejściowej i bramy, komponujących się z pozostałymi elementami małej architektury. Projekt zagospodarowania terenu winien zawierać również inne elementy konieczne do realizacji w/w przedsięwzięcia. Wykonawca opracowania przedstawi też projekty: wyposażenia w niezbędne media, sieci i instalacje oraz projekt oświetlenia. 2.Program prac konserwatorsko-budowlanych określający zakres i sposób ich prowadzenia oraz wskazujący niezbędne do zastosowania materiały i technologie, sporządzony na podstawie zachowanego materiału ikonograficznego zabytku, uwzględniający historię obiektu oraz analizę przemian architektoniczno-budowlanych. 3.Kompleksową dokumentację projektowo-kosztorysową i przetargową, dotyczącą poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: a)projekt zagospodarowania terenu, z uwzględnieniem wszystkich wymagań Zamawiającego (z projektem drogowym wjazdu i chodników), - projekt architektoniczno-budowlany, - projekt konstrukcyjno-budowlany, - projekty instalacji wewnętrznych: elektrycznej, rtv, co, cwu, wodno-kanalizacyjnej, - projekty przyłączy instalacyjnych ( w razie konieczności), - projekty wykonawcze we wszystkich wymaganych branżach (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej i innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę); - przedmiary robót; - oświadczenia właściwych jednostek organizacyjnych o z zapewnieniu dostępu do mediów oraz o warunkach przyłączenia obiektu do sieci, - oświadczenie właściwego zarządcy drogi o możliwości połączenia działki z drogą publiczną zgodnie z przepisami o drogach publicznych, - wyniki badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechniczne warunki posadowienia obiektu, b)Kosztorysy inwestorskie i nakładcze oraz zestawienie zbiorcze. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów robót, tak by mogły stanowić podstawę określenia wartości zamówienia w późniejszym postępowaniu na wykonanie robót budowlanych. Zamawiający wymaga osobnych kosztorysów dla każdego elementu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. c)Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. d)Plan BIOZ (dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia). Uwaga: Projekt koncepcyjny wraz z programem prac konserwatorskich Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu i po uzyskaniu jego pozytywnej opinii oraz zatwierdzeniu przez właściwy Urząd Konserwatorski, przystąpi do fazy 3 opracowania (zgodnie z pkt 3.1. ppkt 3). 3.2.Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z dnia 1 września 2006 r., poz. 1118, ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072, ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - (Dz. U. Nr 75, poz. 690, ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z dnia 8 czerwca 2004 r., poz. 1389, ze zm.), - obowiązującymi Polskimi Normami ustalonymi przez Polski Komitet Normalizacyjny i innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3.3.Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna spełniać następujące wymagania: - być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, - służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz do realizacji, na jej podstawie, pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego do ich wykonania, a następnie użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem, - określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać też parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń, - stanowić kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wykonaną w formie papierowej i elektronicznej w 10 egzemplarzach. Dokumentacja w formie elektronicznej (łącznie z przedmiarami) winna być przekazana Zamawiającemu na płytach CD w formie plików w formacie doc, pdf, xls, zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji drogą elektroniczną. Kosztorysy inwestorskie w formie papierowej i elektronicznej (łącznie z przedmiarami) winny być przekazane na osobnych płytach CD lub dyskietkach, w formacie xls. 3.4.Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i ceny ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do: 1.pozyskania wszystkich dodatkowych, niezbędnych materiałów wyjściowych do projektowania na własny koszt i we własnym zakresie, tj. -aktualnej mapy do celów projektowych, -badań geotechnicznych, -warunków technicznych przyłączenia mediów (w razie konieczności), 2.wykonania inwentaryzacji zieleni z wykazem drzew i krzewów do określenia zagospodarowania i przesadzeń oraz koniecznych wycinek, 3.wydania oświadczenia o kompletności dokumentacji, 4.dokonania uzgodnień międzybranżowych, 5.załatwienia wszelkich formalności i wymaganych przepisami prawa uzgodnień niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę: w ZWiK, MSG Sp.. z .o. o - Gazownia Warszawska, u rzeczoznawców BHP, ppoż. oraz w Sanepidzie, 6.uzyskania: -technicznych warunków przyłączenia do sieci energetycznej(w razie konieczności), -technicznych warunków przyłączenia do sieci TPSA, (jeśli jest wymagane), -uzgodnienia usytuowania szafki złącza kablowego we właściwym Zakładzie Energetycznym, -uzgodnienia układu pomiarowego we właściwym Zakładzie Energetycznym, -uwzględnienia przepisów BHP i ppoż. na projekcie branżowym, 7.wkalkulowania w koszt projektu (bez dodatkowego wynagrodzenia) wszelkich materiałów, i opłat niezbędnych do wykonania pełnego zakresu robót związanych z projektami branżowymi oraz wszelkich innych prac i działań nie wymienionych przez Zamawiającego, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 8.uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji od właściwych Urzędów Konserwatorskich, 9.załatwienia wszelkich formalności we właściwym Zakładzie Energetycznym i TPSA, 10.sprawdzenia dokumentacji przez osoby uprawnione,. 11.wykonania wszelkich innych niezbędnych opracowań, które są konieczne do realizacji inwestycji i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach zleconej kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, 12.uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego, 13.sprawowania nadzoru autorskiego w ramach przedmiotu zamówienia i ceny ofertowej. 3.5.Zagospodarowanie terenu Powinno współgrać z otoczeniem, stosownie eksponować zabytkowy obiekt i kierunek wejścia, zapewniać niezbędną komunikację pieszą i kołową, dostawę materiałów eksploatacyjnych, zapewniać dostateczną ilość miejsca do odpoczynku, spełniać warunki ochrony ppoż. itp. 3.6.Architektura Bryła budynku pozostaje bez zmian. Wszystkie elewacje po dokonaniu napraw i uzupełnień pozostaną w stanie niezmienionym. Koszty realizacji związane z architekturą powinny być optymalne i uzasadnione. 3.7.Materiały Należy stosować materiały estetyczne, trwałe, odporne na warunki atmosferyczne, łatwe do czyszczenia i konserwacji, funkcjonalne oraz stosowne do funkcji i klasy obiektu. 4.Część informacyjna 1)Oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane: Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania terenem na cele budowlane (stosowne dokumenty do wglądu u Zamawiającego). 2)Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia inwestycyjnego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów. Zadanie inwestycyjne jest zgodne z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Grodzisk Mazowiecki. 3)Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego: Przy sporządzaniu projektu oraz wykonaniu zamierzenia budowlanego obowiązuje stosowny, aktualny zbiór przepisów prawnych i norm, a w szczególności ustawa Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. Obowiązują również zasady sztuki budowlanej oraz przepisy ppoż. i BHP. 4)Inwentaryzacja zieleni na terenie wokół willi: z wykazami drzew i krzewów do określenia zagospodarowania i przesadzeń oraz koniecznych wycinek (dokona projektant). 5)Pomiary ruchu drogowego, hałasu i innych uciążliwości: Obiekty o projektowanej funkcji oraz ich rozmieszczenie nie powodują wymienionych uciążliwości. 6)Inwentaryzacja lub dokumentacja obiektów budowlanych: Zamawiający posiada inwentaryzację obiektu. W razie konieczności przeprowadzenia dokładniejszych badań w niezbędnym zakresie, zostanie sporządzona przez Projektanta. 7)Porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych oraz dróg: Niezbędne wymienione dokumenty Wykonawca winien uzyskać po sporządzeniu projektu koncepcyjnego, w części umożliwiającej określenie zapotrzebowanie na media. 8)Dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem: Zastosowane rozwiązania nie powinny powodować użytkowych uciążliwości dla okolicznych mieszkańców oraz otoczenia. Załączniki techniczne: Załącznik nr 4 Plan sytuacyjny działki nr ewid. 16, obr.43. Załącznik nr 5 Inwentaryzacja konstrukcyjno-budowlana budynku: willa Radogoszcz przy ul. Sienkiewicza 31 w Grodzisku Mazowieckim Załącznik nr 6 Ekspertyza stanu technicznego budynku: willa Radogoszcz Załącznik nr 7.Projekt koncepcyjny (wstępny) rewaloryzacji willi Radogoszcz z przystosowaniem obiektu na Klub Seniora Załącznik nr 8 Opinia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi zawarte w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b)posiadają wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają taki obowiązek, c)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, d)przedstawią referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej jednej kompleksowej budowlano-wykonawczej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w obiektach zabytkowych e)zaakceptują postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), c)wypełniony i parafowany projekt umowy ( załącznik nr 3 do SIWZ), d)aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania terminu e)referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej jednej kompleksowej budowlano-wykonawczej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w obiektach zabytkowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl http//bip.grodziskmaz.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A w Grodzisk Mazowieckim pok. nr 28..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Brak

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Brak

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: 1.Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w sali obsługi mieszkańców w stanowisku ds. informacji lub nadesłać pocztą na adres Zamawiającego Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Maz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.