Ogłoszenie z dnia 2007-11-02
Nosowo: Przetarg Nieograniczony
Numer ogłoszenia: 211105 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania (w organizacji) w Nosowie, Nosowo 1, 76-039 Nosowo, tel. 0 94 318 03 80, fax 0 94 318 03 80.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Niedotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamuwienia jest dostawa mebli do biura i części hotelowej Pałacu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust. 1 PZP oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ust. Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 10. 2.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru luz zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Certyfikaty bezpieczeństwa na oferowane produkty ,dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej stronie dokumentu (czytelny podpis lub podpis opatrzony imienną pieczęcią). Jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określonym w ppkt. 2, należy załączyć upoważnienie do podpisu dla tej osoby (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-nisowo.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nosowo 1 76-039 Biesiekierz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Krztałcenia i Wychowania w Nosowie Nosowo 1 76-039 Biesiekierz Biuro CKiW.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble stylizowane w stylu Ludwik XV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble stylizowane w stylu Ludwik XV Styl Meble lub równoważne wykonane z drewna oklejone okleiną dębową, wybarwienie orzech, częściowo tapicerowane..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble kolekcji klasycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble kolekcji klasycznej Black Red White styl Kent lub równoważne wykonane z materiałów drewnopochodnych w kolorze kasztan..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble ratanowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble ratanowe Fotele wykonane z wikliny + poduszka gąbkowa - 20 szt Stolik okrągły wykonany z wikliny, blat szklany - 5 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie w meble pomieszczenia biurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w meble pomieszczenia biurowego oraz archiwum. Biurka szt. 5,szafa biurowa szt.3,regał biurowy szt. 2, stolik mobilny szt. 2, stół biurowy szt. 2, fotel biurowy szt.5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





