eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzęt komputerowy ,oprogramowanie i akcesoria komputerowe dla potrzeb Domu Kultury ŚWIT



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Warszawa: Sprzęt komputerowy ,oprogramowanie i akcesoria komputerowe dla potrzeb Domu Kultury ŚWIT
Numer ogłoszenia: 211102 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "ŚWIT" w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Wysockiego 11, 03-371 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 811 01 05, faks 0-22 811 04 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkswit.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy ,oprogramowanie i akcesoria komputerowe dla potrzeb Domu Kultury ŚWIT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Domu Kultury ŚWIT w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy . Został on podzielony na dwa zadania : Zadanie I -komputery ,urządzenia peryferyjne, multimedialne Zadanie II - oprogramowanie komputerowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 206 000 euro. 4. Wspólny słownik zamówień CPV 30213000-5, 30230000-0, 48820000-2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.82.00.00 - Serwery 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuję od żądania wadium w tym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie specyfikacji wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. 2. Jednocześnie pisemna treść zapytania i wyjaśnienia zostanie przesłana wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ od Zamawiającego, bez ujawnienia źródła zapytania oraz umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonana w ten sposób zmiana zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego i będzie dla nich wiążąca przy składaniu ofert. 5. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzić będzie do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, również na własnej stronie internetowej. 6. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu będzie niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazał SIWZ oraz umieści informację na stronie internetowej. 8. OFERTA 1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) i złożona z wypełnionymi załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami. 2. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 9. JEDEN WYKONAWCA JEDNA OFERTA Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10. OFERTY CZĘŚCIOWE I WARIANTOWE 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SIWZ. 11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie w języku polskim. 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2) W przypadku załączenia do oferty materiałów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych materiałów na język polski wraz z poświadczeniem przez tłumacza przysięgłego. 3) Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, na papierze, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów. 2. Treść oferty. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom zawartym w treści SIWZ. Oferta musi zawierać wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia. 3. Forma składanych dokumentów (oryginał ,kserokopia). 1) Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii, muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone podpisem za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 1) Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) co, do których Wykonawca zastrzegł - nie później niż w terminie składania ofert - że nie mogą być udostępniane, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI 2) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Strony, na których znajdują się zastrzeżone informacje, należy: a) załączyć jako odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały, b) ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty Uwaga! Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki niezastrzeżenia przez Wykonawcę w druku OFERTA informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 5. Poprawki w treści oferty. 1) Zabrania się dokonywania zmian przy użyciu wszelkich maskujących sposobów np. zamazywanie, zaklejanie, korektorowanie. 2) Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść (podczas przygotowywania oferty) mogą być dokonane tylko poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok. 6. Załączanie do oferty innych materiałów niż wymagane. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z ofertą w sposób trwały. 7. Pełnomocnictwo 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Pieczęcie. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczęciach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego podpisu o treści pieczęci, np. nazwa firmy, siedziba lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej. 9. Podpisy. Wszystkie zapisane strony oferty, w tym zapisane strony wszystkich wymaganych w SIWZ załączników muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną w dokumentach rejestrowych firmy lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisywania przez pełnomocnika pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (patrz pkt 7). Osoba lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (reprezentacji) winny podpisać wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski). W przeciwnym wypadku zmiany nie będą uwzględnione. Podpis lub podpisy osób uprawnionych do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (reprezentacji) muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. 10. Ponumerowanie stron oferty. Zaleca się, aby wszystkie strony lub karty oferty były kolejno ponumerowane. Zaleca się, aby ofertę złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie lub karcie oferty. 12. OPAKOWANIE, OZNACZENIE I ZAADRESOWANIE OFERTY 1. Ofertę należy umieścić w trwale zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu np. kopercie. Opakowanie powinny być zalakowane lub odpowiednio zabezpieczone w sposób uniemożliwiający bezśladowe otworzenie (np. podpisanie na wszystkich połączeniach). 2. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaadresowane na Zamawiającego z dopiskiem: Dom Kultury ŚWITw Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy 03- 371 Warszawa, ul. Wysockiego 11 pok. 16 z dopiskiem: OFERTA na sprzęt komputerowy ,oprogramowanie i akcesoria komputerowe dla Domu Kultury ŚWIT w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - otworzyć nie wcześniej niż 10 lipca 2009 oraz posiadać nazwę (firmę) wykonawcy składającego ofertę. 3. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższych wymogów. 13. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 16, od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00 - 16:00, nr tel. (22) 811-01-05 ,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W OFERCIE 1. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków podmiotowych (rozdz. 19) udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz zgodnie z innymi wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. 2. oraz 1) Certyfikaty 2) Instrukcje obsługi 3) Dokładne opisy oferowanych urządzeń zawierające nazwy oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy do oferty dołączyć: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz: 2) dokumenty wymienione w ust. 1 ppkt. 1,2 oddzielnie przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Forma złożenia dokumentów 1) Dokumenty, wymienione w rozdz. 20 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, mogą być składane w formie orygina?łu lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (każda zapisana strona), 2) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczy?tel?na lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może spraw?dzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, załączonych do oferty przy zastosowaniu kryterium (spełnia) (nie spełnia) 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć osobie trzeciej - Podwykonawcy- firmie specjalizującej się w dostawie specjalistycznego oprogramowania która to udzieli Zamawiającemu wsparcia technicznego i informować go będzie o aktualizacjach, rozszerzeniach, przedłużaniu subskrypcji , oraz udzieli licencji i wystawi fakturę za dany produkt. UWAGA. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, a w szczególności złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii) spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dkswit.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 03-371 Warszawa, ul. Wysockiego 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 16, od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00 - 16:00, nr tel. (22) 811-01-05 ,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.