Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Miechów: Docieplenie stropów i ścian zewnętrznych budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zagorzycach.
Numer ogłoszenia: 211101 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, fax. 041 3821118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie stropów i ścian zewnętrznych budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zagorzycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie robót przewidzianych do wykonania wchodzi: docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej - grubość 19cm. wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej remont kominów ponad dachem, wymiana wywiewek kanalizacyjnych pokrycie dachu warstwą papy wentylacyjnej i warstwą papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej docieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem gr.13cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego akrylowego oraz obłożenie cokołu budynku płytkami klinkierowymi wykonanie opasek przy budynku, dojście do budynku z kostki betonowej kolorowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5.000,-zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.Z.P.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) potencjał kadrowy: wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Kierownik budowy, kierownicy robót winni posiadać zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; b) doświadczenie zawodowe: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot tego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium: spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.Z.P.) o treści zał. nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ. (zał. Nr 3) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, kierownicy robót, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego e) wykaz (na zał. nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia f) wykaz (na zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, g) dowód wniesienia wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.Z.P.) o treści zał. nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ. (zał. Nr 3) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, kierownicy robót, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego e) wykaz (na zał. nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia f) wykaz (na zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, g) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W MIECHOWIE
32-200 MIECHÓW UL. RACŁAWICKA 12.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: STAROSTWO POWIATOWE W MIECHOWIE 32-200 MIECHÓW UL. RACŁAWICKA 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W MIECHOWIE 32-200 MIECHÓW UL. RACŁAWICKA 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Remont (modernizacja) placu oraz schodów przy budynku remizy OSP w Bukowskiej Woli
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt: psów oraz kotów z terenu Gminy Miechów i zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2026 r .
- "Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji"
- "Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół Nr 1 w Miechowie"
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- "Rozbudowa Domu Zdrojowego w Busku-Zdroju"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Biskupice.
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Budowa Klubu dziecięcego w Drawsku
- Kompleksowa termomodernizacja budynków "F" i "G" w Zespole Szkół Rolniczo- Budowlanych w Lesznie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





