Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Piekoszów: Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Piekoszów
Numer ogłoszenia: 211062 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, fax. 041 3062193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Piekoszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja oświetlenia dróg na terenie Gminy Piekoszów w zakresie utrzymania sprawności technicznej punktów oświetlenia drogowego.
Konserwacja obejmuje 1787 punktów świetlnych sterowanych z 84 stacji lub skrzyń oświetleniowych. Zamawiający przewiduje, iż w trakcie trwania umowy zwiększy się liczba punktów świetlnych o ok. 50 szt.
Zakres konserwacji obejmuje:
- wymianę niesprawnych źródeł światła,
- wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw,
- regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników,
- zewnętrzne czyszczenie i mycie kloszy,
- wymianę niesprawnych bezpieczników, gniazd bezpiecznikowych,
- konserwację słupów, wysięgników, podwieszek, konstrukcji wsporczych,
- malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego,
- malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów,
- prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego,
- uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp.
- przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej,
- czyszczenie i konserwacja tablic rozdzielczych,
- regulację zegarów sterowniczych,
- wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników ),
- wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,
- usuwanie zwarć linii napowietrznych nn,
- regulacja zwisów przewodów oświetlenia drogowego,
- lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
- naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia w sieci podwieszonej,
- zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.),
- wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń,
- pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej),
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia
drogowego,
Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania Zasad współpracy pomiędzy ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. w Skarżysku Kamienna Rejonowy Zakład Energetyczny w Kielcach a Nim jako Wykonawcą prowadzącym konserwację urządzeń oświetlenia ulicznego za zlecenie Gminy Piekoszów , które są załącznikiem do umowy użyczenia pomiędzy ZEORK Dystrybucja Spółka z o.o. RZE Skarżysko - Kamienna a Gminą Piekoszów.
Wykaz stacji transformatorowych i punktów oświetlenia na terenie Gminy Piekoszów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt 1.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ).
A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ).
A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B1, B2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C.
D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) dokumenty wymienione w pkt: A2, A3, B1, B2 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą zostać złożone wspólnie.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Kopia dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy
Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Piekoszów
ul. Częstochowska 66a
26-065 Piekoszów
Pokój nr 106..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Piekoszów
ul. Częstochowska 66a
26-065 Piekoszów
Pokój nr 102 - sekretariat
.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI PIEKOSZÓW
więcej: przetargi PIEKOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w okresie 12 miesięcy na terenie Miasta Zielonka
- Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie Gminy Gołdap
- Konserwacja i modernizacja oświetlenia drogowego na obszarze Miasta Siedlce
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w latach 2026-2028
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska -w roku 2026 w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta"
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Szklarska Poręba w 2026 r.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





