eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie remontu nawierzchni jezdni i chodników w ulicy Spółdzielczej w Radomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Radom: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni i chodników w ulicy Spółdzielczej w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 211058 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Traugutta 30/30A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 365 46 52, faks (048) 365 46 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni i chodników w ulicy Spółdzielczej w Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni i chodników w ulicy Spółdzielczej w Radomiu. Zamówienie obejmuje roboty z zakresu: - rozebranie i ustawienie krawężników betonowych - 615 mb, - rozebranie i ustawienie obrzeży betonowych - 230 mb, - rozebranie i ułożenie chodników z kostki brukowej - 410 mkw, - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 10 mkw, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego - 220 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 2200 mkw, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - 290 mkw, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - 290 mkw, - wykonanie nawierzchni na zatokach parkingowych z kostki brukowej - 290 mkw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych,; 4) dysponują niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi i urządzeń (sprzętu): a) układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania 7 metrów z możliwością zmiany (regulacji) szerokości układania - min.1 szt., b) skrapiarka - min.1 szt., c) frezarka - min.1 szt., d) walec stalowy gładki - min.1 szt., e) walec ogumiony - min.1 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji; 5) wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty drogowe o łącznej wartości co najmniej 600.000,- PLN brutto(słownie: sześćset tysięcy złotych). Część z ww. robót o łącznej wartości co najmniej 300.000,- PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) musi być potwierdzona referencjami - opiniami Zamawiających, iż zostały one wykonane należycie. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagania określone w pkt 1) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej; - wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz w pkt 2), 3), 4) i 5) muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7) wykaz wykonanych ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wówczas wymagane dokumenty i oświadczenia winny być przedłożone przez: - poszczególnych uczestników oferty wspólnej, - ustanowionego pełnomocnika (lidera), stosownie do szczegółowych ustaleń specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzdik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, 26-600 Radom, ul. Traugutta 30/30A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 25 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.