Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-02
Kluczbork: Remont sali konferencyjnej
Numer ogłoszenia: 211040 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluczbork, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4183864, fax 077 418 22 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali konferencyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont Sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b/ Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. c) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat (tj. od października 2002 r. do września 2007 r.) co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu remontu pomieszczeń wraz z aranżacją wnętrz o całkowitej wartości powyżej 200.000,00 zł. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem od zleceniodawcy o należytym jej wykonaniu. d/ Udzielą gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 3 lat, licząc od końcowego odbioru robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający: - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. ad c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (tj. od października 2002 r. do września 2007 r.) zawierający co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu remontu pomieszczeń wraz z aranżacją wnętrz o całkowitej wartości powyżej 200.000,00 zł. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem od zleceniodawcy o należytym jej wykonaniu. ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi oświadczenie na druku oferty (według wzoru Zamawiającego) o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat licząc od dnia odbioru tych robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) kosztorysy ofertowe, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, w specjalności sieci sanitarnych oraz w specjalności elektrycznej będącymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. e ) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (tj. od października 2002 r. do września 2007 r.) co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu remontu pomieszczeń wraz z aranżacją wnętrz o całkowitej wartości powyżej 200.000,00 zł. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem od zleceniodawcy o należytym jej wykonaniu. f ) dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. e została wykonana należycie (referencja od zleceniodawcy). g) oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych wyłącznie według wzoru Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl/specyfikacje
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 46 - 200 Kluczbork ul. Katowicka 1 woj. opolskie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: --------------------------
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ---------------------------
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski 46 - 200 Kluczbork ul. Katowicka 1 woj. opolskie pok. 136 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ------------------------------
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych na rzecz osadzonych w Oddziale Zewnętrznym w Sierakowie Śląskim Zakładu Karnego w Kluczborku w ramach kontraktu pielęgniarki/ratownika medycznego
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wraz z instalacją urządzeń OZE obiektów użyteczności publicznej - sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Koszwałach wraz z wykonaniem prac remontowych, w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





