eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolimów › Przebudowa drogi gminnej w Kolonii Woli Szydłowieckiej - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Bolimów: Przebudowa drogi gminnej w Kolonii Woli Szydłowieckiej - II etap
Numer ogłoszenia: 211020 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów , ul. Łowicka 9, 99-417 Bolimów, woj. łódzkie, tel. 046 8380305, faks 046 8380386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Kolonii Woli Szydłowieckiej - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej w Kolonii Woli Szydłowieckiej - II etap. W zakres inwestycji wchodzi II etap budowy oznaczony na planie zagospodarowania terenu jako odcinek B-C: Droga na odcinku 1220 m od punktu B do skrzyżowania z drogą gminną o jezdni asfaltowej ulega przebudowie polegającej na wykonaniu jezdni asfaltowej o szerokości 3,0 m, wykonaniu obustronnych poboczy o szerokości 075 m. Szerokość jezdni drogi wynosi 3,0 m. Szerokość ta wynika z istnienia głębokich rowów odwodniających zlokalizowanych blisko jezdni grogi. Odwodnienie powierzchni drogi odbywać się będzie spadkami poprzecznymi i podłużnymi do istniejących rowów odwadniających. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie wzmocnienia podbudowy tłuczniem kamiennym 0/31,5 mm w ilości całkowitej 50 ton, wzmocnienie podbudowy warstwą tłucznia kamiennego 0/31,5 mm gr. 5 cm, wykonanie jednej warstwy ścieralnej asfaltobetonowej 0/12,8 mm dla KR2 gr. 4 cm. Pobocza z obu stron drogi należy wykonać z gleby żyznej, zagęszczone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w następujących załącznikach: dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji dotyczącej BIOZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca powinien: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki w pkt. 6 pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć wykonawcy wraz z pisemną ofertą, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ, tzn.: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) albo oba te dokumenty łącznie, c) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , 2) oświadczenie informujące o częściach zamówienia, jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, 3) oświadczenie, iż wykonawca wyraża zgodę na realizację faktur częściowych VAT oraz faktury końcowej VAT w terminie 30 dni od daty ich doręczenia do Zamawiającego, 4) oświadczenie, że wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, 5) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty wykonania i odbioru prac. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt 1), 3), 4), 5) przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. DOKUMENTY W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. a) SIWZ - Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. b) SIWZ - Wykonawca przedkłada a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez oferenta wykaz i dokumenty (kopia stosownych dokumentów a oryginał do wglądu) muszą potwierdzać, że osoba kierująca robotami budowlanymi posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie oraz przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona w obowiązkowym zakresie od odpowiedzialności cywilnej osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6.2 podp. 2, lit.a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykazali się realizacją co najmniej 1 przebudowy drogi o podobnej długości czyli odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością określoną w ofercie danego wykonawcy z podaniem wartości tych robót budowlanych oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentów potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie. 3) w celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. c) - Wykonawca przedkłada - polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 ( słownie: jeden milion złotych) 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie przedmiotu zamówienia b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego c) Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. 6.2. podp. 1, podp.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Uwaga : 1) Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bolimow.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bolimowie ul. Łowicka 9 99 - 417 Bolimów, pok. nr. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bolimowie ul. Łowicka 9 99 - 417 Bolimów, pok. nr. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.