Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów w podziale na 5 części.
Numer ogłoszenia: 210990 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów w podziale na 5 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatorów w podziale na 5 części: Część nr 1 - odczynniki do badań koagulologicznych do aparatu zamawiającego tj. do analizatora ACL 200 firmy Instrumentation Laboratory wraz z serwisem analizatora Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis analizatora ACL 200 oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku począwszy od dnia podpisania umowy) oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny oraz bieżący serwis obejmuje dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądów, bieżących serwisów oraz koszty napraw w przypadku awarii ( poza kosztami części) należy uwzględnić w cenie oferty. Koszt części niezbędnych do wykonania naprawy awaryjnej będzie opłacany przez Zamawiającego po uzgodnieniu jego wysokości z Wykonawcą. Każdorazowo Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Część nr 2 - odczynniki do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości 40 000 badań, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, fabrycznie nowego, data produkcji min. 2 połowa 2010 r. - bieżący serwis analizatora, w tym transport, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 7 do SIWZ. Część nr 3 - odczynniki do badań hematologicznych do aparatu zamawiającego tj. do analizatora CELLDYN 1800 firmy ABBOTT wraz z serwisem Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis analizatora CELL-DYN 1800 oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku począwszy od dnia podpisania umowy) oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny oraz bieżący serwis obejmuje dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądów, bieżących serwisów oraz koszty napraw w przypadku awarii ( poza kosztami części) należy uwzględnić w cenie oferty. Koszt części niezbędnych do wykonania naprawy awaryjnej będzie opłacany przez Zamawiającego po uzgodnieniu jego wysokości z Wykonawcą. Każdorazowo Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. Wykonawca dostarczy odczynniki do analizatora hematologicznego CELL-DYN 1800 dopuszczone przez producenta analizatora. Część nr 4 - odczynniki do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych fabrycznie nowego, rocznik 2011, -bieżący serwis analizatora, w tym transport, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 8 do SIWZ. Część nr 5 - testy lateksowe. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów lateksowych. Zamawiający wymaga spełnienia przez testy lateksowe parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych testów lateksowych - w zał. nr 9 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w ramach określonych powyżej 5 części. 3.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono odpowiednio dla każdej części: 1) dla części nr 1 a) w kosztorysie ofertowym na dostawę odczynników do badań koagulologicznych do aparatu zamawiającego tj. do analizatora ACL 200 wraz z serwisem - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ; 2) dla części nr 2 a) w kosztorysie ofertowym na dostawę odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz b) w zestawieniu parametrów technicznych analizatora do hematologii - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ 3) dla części nr 3 a) w kosztorysie ofertowym na dostawę odczynników do badań hematologicznych do analizatora CELL-DYN 1800 wraz z serwisem - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 4) dla części nr 4 a) w kosztorysie ofertowym na dostawę odczynników odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz b) w zestawieniu parametrów technicznych odczynników i analizatora do biochemii - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ 5) dla części nr 5 a) w kosztorysie ofertowym na dostawę testów lateksowych - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ oraz b) w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych testów lateksowych - ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ 4. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896 ze zm.) i posiadać deklarację zgodności CE - dotyczy wszystkich części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Odczynniki lub testy lateksowe w zakresie nie więcej niż 20%.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują przez okres co najmniej 12 mie-sięcy min. 2 dostawy o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla danej części (odczynni-ków, testów) o wartości każdej: - dla części nr 1 o wartości min. 12 000 zł. brutto każda dostawa - dla części nr 2 o wartości min. 40 000,00 zł. brutto każda dostawa - dla części nr 3 o wartości min. 12 000,00 zł. brutto każda dostawa - dla części nr 4 o wartości min. 50 000,00 zł. brutto każda dostawa - dla części nr 5 o wartości min. 4 000 zł. brutto każda dostawa Zamawiający pod pojęciem dostawy o podobnym charakterze rozumie dostawę (odpowiednio dla danej części) odczynników laboratoryjnych lub testów lateksowych lub dostawę (odpowiednio dla danej części) odczynników laboratoryjnych lub testów lateksowych wraz z dzierżawą analizatora o wyżej wymienionych wartościach, trwających minimum 12 m-cy. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonych do oferty wykazów dostaw ( wg wzoru - załączniki Nr 17.1 - 17.5 do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. wszystkich części.( w tym analizatorów) 2. Karty charakterystyk odczynników, kalibratorów, kontroli - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. wszystkich części. 3. Dokument ( np.: oświadczenie producenta, pisemna autoryzacja producenta) potwierdzający, że serwis Wykonawcy posiada autoryzację producenta analizatora - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. części 1 i 3 4. Dokumenty w formie ulotki, paszportu technicznego potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych i ocenianych określonych w zestawienich parametrów technicznych ... - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 2,4,5. 5. Dokument ( np.: oświadczenie producenta ) potwierdzający, że zaproponowane przez Wykonawcę odczynniki do analizatora hematologicznego CELL-DYN 1800 są dopuszczone przez producenta analizatora - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 3. 6. Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych analizatora do hematologii, według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 2 7. Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych odczynników i analizatora do biochemii, według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 4 8. Wypełniony i podpisany druk zestawienie wymaganych parametrów granicznych testów lateksowych, według wzoru załącznika nr 9 do SIWZ- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 5
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów - załączników nr 1.1 - 1.5 ( odpowiednio dla części) do SIWZ - w oryginale. 2. Kosztorys ofertowy na dostawę odczynników do badań koagulologicznych do aparatu ACL 200 wraz z serwisem analizatora - cz. 1 - załącznik nr 2 do SIWZ- w oryginale 3. Kosztorys ofertowy na dostawę odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań hematologicznych typy 5 DIFF - cz. 2- załącznik nr 3 do SIWZ- w oryginale 4. Kosztorys ofertowy na dostawę odczynników do badań hematologicznych do analizatora CELL-DYN 1800 wraz z serwisem - cz. 3- załącznik nr 4 do SIWZ- w oryginale 5. Kosztorys ofertowy na dostawę odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań biochemicznych- cz. 4- załącznik nr 5 do SIWZ- w oryginale 6. Kosztorys ofertowy na dostawę testów lateksowych - cz. 5- załącznik nr 6 do SIWZ- w oryginale 7. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakres zmian: 1) Zmiana cen może być dokonana 1 raz w trakcie trwania umowy i nie wcześniej niż po roku jej obowiązywania jedynie w przypadku, gdyby wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, o którym mowa w § 4 wykazał wzrost o co najmniej 10 % w stosunku do daty zawarcia umowy lub w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2) Strony przyjmują jako klauzulę waloryzacyjną wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed powiadomieniem o podwyżce. 3) Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - zmiany numeru katalogowego produktu, - zmiany produktu i jego nazwy przy zachowaniu parametrów nie gorszych niż zaproponowanych w ofercie tylko w przypadku wycofania produktu z obrotu przez producenta i zastąpienia go produktem nie gorszym, o porównywalnych parametrach. Zmiany określone pkt. 3) nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej brutto
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564-Warszawa, pok. 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564-Warszawa, pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do badań koagulologicznych do aparatu zamawiającego tj. do analizatora ACL 200 firmy Instrumentation Laboratory wraz z serwisem analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań koagulologicznych do aparatu zamawiającego tj. do analizatora ACL 200 firmy Instrumentation Laboratory wraz z serwisem. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis analizatora ACL 200 oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku począwszy od dnia podpisania umowy) oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny oraz bieżący serwis obejmuje dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądów, bieżących serwisów oraz koszty napraw w przypadku awarii ( poza kosztami części) należy uwzględnić w cenie oferty. Koszt części niezbędnych do wykonania naprawy awaryjnej będzie opłacany przez Zamawiającego po uzgodnieniu jego wysokości z Wykonawcą. Każdorazowo Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości 40 000 badań, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, fabrycznie nowego, data produkcji min. 2 połowa 2010 r. - bieżący serwis analizatora, w tym transport, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych do aparatu zamawiającego tj. do analizatora CELLDYN 1800 firmy ABBOTT wraz z serwisem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych do aparatu zamawiającego tj. do analizatora CELLDYN 1800 firmy ABBOTT wraz z serwisem Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis analizatora CELL-DYN 1800 oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku począwszy od dnia podpisania umowy) oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny oraz bieżący serwis obejmuje dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądów, bieżących serwisów oraz koszty napraw w przypadku awarii ( poza kosztami części) należy uwzględnić w cenie oferty. Koszt części niezbędnych do wykonania naprawy awaryjnej będzie opłacany przez Zamawiającego po uzgodnieniu jego wysokości z Wykonawcą. Każdorazowo Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. Wykonawca dostarczy odczynniki do analizatora hematologicznego CELL-DYN 1800 dopuszczone przez producenta analizatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych fabrycznie nowego, rocznik 2011, -bieżący serwis analizatora, w tym transport, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - w zał. nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość analizatora - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa testów lateksowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów lateksowych. Zamawiający wymaga spełnienia przez testy lateksowe parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych testów lateksowych - w zał. nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie pogwarancyjnych okresowych przeglądów i konserwacji oraz diagnostyki w przypadku awarii sprzętu medycznego będącego w posiadaniu Zespołu Opieki Zdrowotnej(...)
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych - część II
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Zakup i dostawa testów do oznaczania paneli alergicznych metodą immunoblot oraz profilu Alzheimer metodą ELISA do posiadanej aparatury dla Pracowni Wirusologii.
- Dost test, kontr, kalib, mat zuż i częś wym dla anal wraz z dzier autom analiz do tech ELISA, czyt do płyt z opro (backup dla analizat) oraz autom do inkub pask immun z oprg i sprzę dodat mikros fluo
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.