eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › pomoc techniczna



Ogłoszenie z dnia 2006-04-24

POZYCJA 21092

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ostrołęka: pomoc techniczna Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ostrołęckie Przedsiebiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Marzena Ziemska, ul. Kurpiowska 21, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 048 29 7603261 do 63, fax 048 29 7603261, e-mail: sekretariat@opwik.pl, www.opwik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1) opracowanie czterech ogłoszeń o zamówieniach i czterech Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dla robót budowlanych (m.in. opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dla robót projektowanych przez Zamawiającego wymagających pozwolenia na budowę w tym : - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - dokumentację projektową : a) opracowanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych na podstawie posiadanych projektów przez Zamawiającego, b) opracowanie projektów wykonawczych na podstawie posiadanych projektów przez Zamawiającego, c) opracowanie przedmiarów robót, d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.) dla n/w zadań wg procedury FIDIC: Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 określane jako "czerwony" FIDIC (lub RED FIDIC): 1.1. Zamówienie 1 - Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków "Chemiczna"; dostawa sprzętu eksploatacyjnego.Termin opracowania - 4 m-ce od daty podpisania umowy 1.2. Zamówienie 2 - Modernizacja pompowni głównych z budową rurociągu tłocznego z pompowni "Leśna" do oczyszczalni "Chemiczna".Termin opracowania - 2 m-ce od daty podpisania umowy 1.3. Zamówienie 3 - kanalizacja lewobrzeżnej Ostrołęki, rejon Śródmieście i Wojciechowice; dostawa sprzętu eksploatacyjnego.Termin opracowania - 4 m-ce od daty podpisania umowy 1.4. Zamówienie 4 - Kanalizacja prawobrzeżnej Ostrołęki i terenów przyległych w gm. Olszewo Borki; kanalizacja ciśnieniowa wsi Nakły w Gm. Olszewo Borki.Termin opracowania - 3 m-ce od daty podpisania umowy 2) opracowanie ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ na wyłonienie w drodze przetargu nieograniczonego Inżyniera Kontraktu dla kompleksowej obsługi przy realizacji robót budowlanych (4 zadania - wskazane w części III SIWZ) prowadzonych wg procedury FIDIC : Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 określane jako "czerwony" FIDIC (lub RED FIDIC). Termin opracowania - 2 m-ce od daty podpisania umowy Ogłoszenia o zamówieniach i SIWZ (na wybór Inżyniera Kontraktu i dla robót budowlanych) należy wykonać w szczególności zgodnie z aktualnymi wersjami poniżej wymienionych dokumentów: a) obowiązującymi w Polsce w momencie ich przygotowania przepisami dot. zamówień publicznych, b) wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przy projektach dofinansowywanych ze środków Funduszu Spójności, c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz.2072) lub innymi obowiązującymi w momencie przygotowywania materiałów. Przykładowe wzory SIWZ na usługi i roboty budowlane znajdują się na stronach NFOŚiGW : www.nfosigw.gov.pl, pod hasłem: Fundusz Spójności - Zalecenia do przygotowania dokumentów przetargowych dla przedsięwzięć Funduszu Spójności (obowiązuje od 1 maja 2004r.). Przygotowując SIWZ na wybór Inżyniera Kontraktu, Wykonawca powinien skorzystać ze znajdujących się na stronach NFOŚiGW wytycznych dotyczących zakresu obowiązków Inżyniera oraz wytycznych do przygotowania warunków kontraktu na usługę. Ponadto Wykonawca przygotowując dokumentację przetargową dla robót budowlanych powinien skorzystać z wytycznych dotyczących warunków szczególnych kontraktu na budowę (tzw. "czerwony" FIDIC) dostępnych na stronie internetowej NFOŚiGW. 3) opracowanie kosztorysów inwestorskich (w rozbiciu na poszczególne zadania) Termin opracowania - taki jak w pkt. 1.1., 1.2, 1.3, 1.4. Kosztorysy inwestorskie należy opracować w szczególności zgodnie z aktualną wersją rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r., poz.1389) lub innym obowiązującym w momencie przygotowywania materiałów. 4) uczestnictwo przy opiniowaniu przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub również MŚ opracowanych przez Wykonawcę ogłoszeń o zamówieniach i SIWZ. Termin wykonania - do wszystkich wymagań i uwag do opracowanych ogłoszeń o zamówieniach i SIWZ naniesionych przez NFOŚiGW lub również MŚ Wykonawca zobowiązany jest odnieść się w terminie nie przekraczającym 10 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. 5) udział eksperta (zespołu ekspertów) w pracach Komisji Przetargowej przy postępowaniach przetargowych dotyczących zamówień publicznych opisanych w pkt 1 i 2. Termin realizacji - 12 m-cy od daty podpisania umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ostrołęka, ul. Kurpiowska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.23.20 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość szacunkowa zamówienia przekracza wyrażoną w złotych polskich kwotę 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 10 500,00 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie współfinansowane ze środków UE z Funduszu Spójności w ramach projektu p.n. Modernizacja i rozbudowa systemu odbioru ścieków w Ostrołęce i gminie Olszewo Borki - nr 2005/PL/16/C/PE/011. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnoprawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a.1) Kierownik zespołu - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w pełnieniu roli Kierownika zespołu odpowiedzialnego za opracowanie SIWZ dla co najmniej 1 inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji Kierownika zespołu przez osoby wymienione w pkt. a.2), a.3), a.4) pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania dotyczące Kierownika zespołu. a.2) Specjalista do sp. przetargów - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w opracowywaniu SIWZ dla co najmniej 1 inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, przygotowanej w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.) i warunki kontraktowe FIDIC. Zamawiający dopuszcza udział Specjalisty do sp. przetargów w opracowywaniu SIWZ przygotowanych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych z dnia 10 czerwca 1994 r. (Dz. U. tj.2002 r. Nr 72 poz. 664 z późn. zm.). a.3) Inżynier ds. oczyszczalni - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przygotowaniu co najmniej jednej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dotyczącej budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o Qdśr na poziomie nie mniejszym niż 10.000 m.sześc./d lub 100.000 RLM. a.4) Inżynier sanitarny - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przygotowaniu co najmniej jednej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dotyczącej budowy sieci kanalizacji sanitarnej o dł. co najmniej 10 km UWAGA : W przypadku gdy ww. osoby, biorące udział w realizacji zamówienia, nie znają języka polskiego wymagane jest, aby Wykonawca zapewnił pełną usługę tłumaczenia na i z języka polskiego. b) wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie : b.1) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie przez Wykonawcę SIWZ na Inżyniera Kontraktu dla projektu z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, b.2) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie przez Wykonawcę SIWZ na roboty budowlane z zakresu budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o Qdśr na poziomie nie mniejszym niż 10.000 m. sześc./d lub 100.000 RLM. b.3) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie przez Wykonawcę SIWZ na roboty budowlane z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o długości min 10 km. Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę SIWZ przygotowanych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.) lub ustawę o zamówieniach publicznych z dnia 10 czerwca 1994 r. (Dz. U. tj. 2002 r. Nr 72 poz. 664 z późn. zm.) 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) : a) Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął przychód netto ze sprzedaży w wysokości min 0,5 mln PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. UWAGA: W przypadku, gdy wartości danych finansowych będą wyrażone w walucie innej niż PLN podana kwota będzie przeliczana wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 przez każdego z wykonawców. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia wspólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisanego przez wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną lub przez pełnomocnika, reprezentującego wykonawców składających ofertę wspólną). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) rachunek zysków i strat (przedkłada każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną a ich sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana łącznie), lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania pełnego sprawozdania finansowego - dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, UWAGA : W przypadku, gdy wartości danych finansowych będą wyrażone w walucie innej niż PLN podana kwota będzie przeliczana wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ). (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 5). Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie mogą być wystawione przez bezpośredniego Inwestora (odbiorcę usługi) lub głównego Wykonawcę w przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia realizował usługę, której dotyczą powyższe dokumenty, jako Podwykonawca. 2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ). (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3). 3) informacje nt. kwalifikacji osób, które będą wykonywać zamówienie, niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (Instrukcji dla Wykonawców, będącej częścią SIWZ). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 27 - 29885 z dnia 09.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2005/PL/16/C/PE/011-06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.06.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Podana cena jest ceną netto i nie zawiera kosztów przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.06.2006, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego, Ostrołęka, ul. Kurpiowska 21, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, rojekt finansowany ze środków UE - Fundusz Spójności - decyzja KE dla projektu : Modernizacja i rozbudowa systemu odbioru ścieków w Ostrołęce i gminie Olszewo Borki - nr 2005/PL/16/C/PE/011. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.