eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4, ul. Wrzeciono 10 c, ul. Kochanowskiego 19 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Warszawa: Dostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4, ul. Wrzeciono 10 c, ul. Kochanowskiego 19 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 21086 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz , ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8335888, faks 022 8335882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzlo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4, ul. Wrzeciono 10 c, ul. Kochanowskiego 19 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4, ul. Wrzeciono 10 c, ul. Kochanowskiego 19 w Warszawie, trzy części. Część I - dostawa mebli biurowych Część II - dostawa mebli lekarskich Część III - dostawa szaf bhp metalowych, ubraniowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art 22 ust 1 ustawy Pzp 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) 2.2. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2.3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć : 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z formularzem oferty) 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, pzp należy złożyć : 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 5. Dokumenty wskazane w pkt 4 mogą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli dokumenty te składają się z więcej niż jedna strony - każda zapisana strona kopii dokumentu winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. Oświadczenia należy złożyć w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzlo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZLO Warszawa Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, pok. 225, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 11:00, miejsce: SPZZLO Warszawa Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, pok 102 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa do pomieszczenia gospodarczego 1 szt., szafa na czystą bieliznę 1 szt., biurko z wysuwanym blatem na klawiaturę 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli lekarskich do przychodni przy ul. Wrzeciono 10 c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kozetki lekarskie 10 szt., szafy lekarskie 5 szt., taborety obrotowe na kółkach 1 szt., kozetka EKG z uchwytem na prześcieradła jednorazowe 8 szt., przewijaki dla dzieci 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szaf bhp,metalowych, ubraniowych do przychodni przy ul. Kochanowskiego 19 oraz ul. Szajnochy 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa bhp, metalowa, ubraniowa 2drzwiowa 31 szt., szafa bhp, metalowa, ubraniowa 1drzwiowa 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.