eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszynremont części elewacji zabytkowego budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn - elewacja tylna tj. etap V, obiekt wpisany do rejestru zabytków.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Cieszyn: remont części elewacji zabytkowego budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn - elewacja tylna tj. etap V, obiekt wpisany do rejestru zabytków.
Numer ogłoszenia: 210833 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie , ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8512877, fax. 033 8520138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: psmcieszyn.ox.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont części elewacji zabytkowego budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn - elewacja tylna tj. etap V, obiekt wpisany do rejestru zabytków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części elewacji zabytkowego budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn - elewacja tylna tj. etap V, obiekt wpisany do rejestru zabytków. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) skucie starych tynków w zakresie zgodnym z projektem i programem konserwatorskim, b) wykonanie nowych tynków - w dolnej części renowacyjnych - z odtworzeniem boniowania, opasek, gzymsów, detali architektonicznych wystroju elewacji, c) wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych na nowe z blachy miedzianej, d) malowanie elewacji wg projektu, e) remont schodów zewnętrznych zejścia do piwnicy, f) wywóz wszystkich materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów, utylizacja na koszt wykonawcy robót, g) inne prace wynikające z projektu, zapisów Założeń wyjściowych do kosztorysowania (załączone do SIWZ), prace i czynności wynikające z norm i przepisów szczegółowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, a ponadto spełniają 5.1. Wymogi odnośnie potencjału kadrowego a) zapewnią kierownika budowy posiadającego - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221. b spełniają wymogi wynikające z Ustawy o ochronie zabytków z dnia 23 lipca 2003 r. Dz. U. Nr 162. poz. 1568 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz. U. Nr 150, poz. 1579 5.2. Doświadczenie zawodowe - należy wykazać się wykonaniem w ostatnich 5 latach lata 2003 - 2008r. co najmniej 2 podobnych przedmiotów zamówień. Wymaga się aby co najmniej jeden ze wskazanych przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia dotyczył zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków lub obiektu znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej. Za podobne przedmioty zamówienia będzie uznane wykonanie robót elewacyjnych budynków w technologii tradycyjnej. Wymaga się aby łączna wartość brutto robót tego typu, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, wynosiła minimum 100% oferowanej ceny brutto. Wykaz podobnych przedmiotów zamówień musi określać wartość, datę i miejsca wykonania prac, dodatkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie referencje zamawiających..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ - pkt 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 6.1. Wypełnienie i podpisanie dokumentu Oferta Wykonawcy - załącznik nr 1 6.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 6.3.Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 3 6.4. Wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 6.5. Kopie uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - załącznik nr 4a 6.6. Kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221) - załącznik nr 4b 6.7. Załącznik 4 c) - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów wynikających z Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 162. poz. 1568 z późn. zmianami), Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) 6.8. Wykaz wykonanych, w ostatnich 5 latach (lata 2003 - 2008r.) co najmniej 2 podobnych przedmiotów zamówień. Wymaga się aby co najmniej jeden ze wskazanych przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia dotyczył zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków lub obiektu znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej. Za podobne przedmioty zamówienia będzie uznane wykonanie robót elewacyjnych budynków w technologii tradycyjnej. Wymaga się aby łączna wartość brutto robót tego typu, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, wynosiła minimum 100% oferowanej ceny brutto. Należy podać rodzaj poszczególnych zakresów prac, ich wartość, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 6.9. Referencje Zamawiających, potwierdzających, że prace wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie - załącznik nr 5a 6.10. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 6.11.Oświadczenia podwykonawców o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6a. W sprawie zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawców, w celu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawa wynikające z art. 647 {1}, par.1 - par.4 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 6.12. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku Zamawiającego (przedmiar robót po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy) lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez Zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załącznik nr 7 wraz z tabelą zbiorczą - załącznik 7a 6.13. Podpisane Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 8 6.14. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 9 6.15. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 10 Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych napisem za zgodność z oryginałem i podpisanych przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których dostawca lub wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: psmcieszyn.ox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-400 Cieszyn, ul. Zamkowa 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 15:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. I. Paderewskiego w Cieszynie 43-400 Cieszyn, ul. Zamkowa3 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.