To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Świnoujście: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Świnoujście
Numer ogłoszenia: 210814 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60783 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Świnoujście.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania: 1 szt. serwera, 33 szt. komputerów osobistych, 1 szt. stacji roboczej, 1 szt. oprogramowanie do wirtualizacji, 1 szt. oprogramowania serwerowego, 1 szt. bazy danych dla 10 klientów, 4 szt. 24-portowych i 3 szt. 48-portowych wieżowych przełączników sieciowych, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.21.30.00 - Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 48.61.00.00 - Systemy baz danych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: serwer szt.1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Elektroniki Obliczeniowej Spółka z o.o., ul. 4 Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28290,00
Oferta z najniższą ceną: 28290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38126,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 33 szt. komputery osobiste 1 szt. stacja robocza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Elektroniki Obliczeniowej Spółka z o.o., ul. 4 Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83640,00
Oferta z najniższą ceną: 83640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97526,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa oprogramowania do wirtualizacji wraz z usługą instalacji, konfiguracji i wdrożenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Elektroniki Obliczeniowej Spółka z o.o., ul. 4 Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4920,00
Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: 1 szt, system operacyjny serwera wraz z dostępem 10 użytkowników 1 szt. oprogramowanie bazy serwera SQL wraz z dostępem 10 klientów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- Rynek13 Dorota Krzysiek Jacek Piasecki Spółka Jawna, Plac Gen. J.Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15240,93
Oferta z najniższą ceną: 15240,93 / Oferta z najwyższą ceną: 15633,30
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: 4 szt. 24-portowe, 3 szt. 48-portowe wieżowe przełączniki sieciowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEM-IT MONIKA MAŁGORZATA KUCZYŃSKA-SIEWIERSKA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEM-IT MONIKA MAŁGORZATA KUCZYŃSKA-SIEWIERSKA
- System-IT Monika Małgorzata Kuczyńska-Siewierska, ul. S.B. Lindego 3, 71-315 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68923,05
Oferta z najniższą ceną: 68923,05 / Oferta z najwyższą ceną: 68923,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH ZDMiŻ w Świnoujściu
- Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa 63 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. tuszami na potrzeby 5 WSZK
- "Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Nowy Duninów"
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- Zakup wraz z instalacją programu do transgranicznej wymiany informacji oraz przeszkolenie użytkowników z jego obsługi.
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.