Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Szczecin: REMONT I DOCIEPLENIE BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY ULICY KOŚCIELNEJ 25 - 27A W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 210812 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I DOCIEPLENIE BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY ULICY KOŚCIELNEJ 25 - 27A W SZCZECINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku , polegające na wykonaniu: 1.1. docieplenia ścian zewnętrznych oraz stropu nad ostatnią kondygnacją i użytkowym poddaszem, płytami z wełny mineralnej gr. 12 cm. 1.2. remontu pokrycia dachowego , ułożeniu dachówki bitumicznej , wymianie rynien i rur spustowych, 1.3. odgrzybianiu pomieszczeń mieszkalnych i wykonaniu wentylacji w pomieszczeniach 1.4. wymiany wszystkich okien drewnianych na okna PCV z zamontowanymi nawiewnikami powietrza. 1.5. malowania elewacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25. 09.2008 r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 105015591000002243552706, Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1.dysponują minimum jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego 1.5.2.dysponują minimum 1 kierownikiem robót posiadającym wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.5.3.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę robót ogólnobudowlanych ( w tym ocieplenie ścian i stropów budynków , wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty dekarskie - pokrycie dachówką bitumiczną) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto . 2.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w Rozdziale II, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 1)o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, 2)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 1.5.1 posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w: a)w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, aktualne na dzień składania ofert - zaświadczenie o wpisie w/w osób na właściwą listę samorządu zawodowego. b)specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert - zaświadczenie o wpisie w/w osób na właściwą listę samorządu zawodowego. oraz aktualne zaświadczenie o wpisie w/w osób na właściwą listę samorządu zawodowego. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Bud. i Lokali Kom. w Szczecin pok.9 godz. 8.00 - 13.00 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050155910000022435.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo-chłodzących, wentylatorów dachowych, central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
- Przyjęcie różnych odpadów w workach i z kontenerów.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 10 w Szczecinie w podziale na części.
- USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAW AWARYJNYCH UJĘĆ WODY PODZIEMNEJ, OCZYSZCZALNI, PRZEPOMPOWNI i SEPARATORÓW ŚCIEKÓW, NEUTRALIZACTORÓW ORAZ BADANIE HYDRANTÓW W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH 15 WOG W SZCZECINIE
- Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Więckowskiego 3 oficyna lewa w Szczecinie.
- "Dodatkowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Zdroje" w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 16
- SVA/4620-583/2025 Remont budynku nr 61 na terenie JW. w m. Przasnysz; ul Makowska 69, 06-300 Przasnysz.
- Remont wnętrza budynku zabytkowego Dworu w założeniu dworsko parkowym Stajne-Polesie
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Wołomińskiej 17. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.136.2025
- Modernizacja łazienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w Zespole Szkół Nr 1 im. C. K. Norwida w Świdniku przy ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 Świdnik (2)
- "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Wiejskiej 89 w Gogołowej"
więcej: Kładzenie dachów bitumicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





