Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Siemianowice Śląskie: Wymiana stolarki okiennej segmentu C Zespołu Szkół
Nr 1 w Siemianowicach Śląskich przy ul. Karola Szymanowskiego 11- elewacja
zachodnia
Numer ogłoszenia: 210791 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 , ul. K. Szymanowskiego 11, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 220-14-80, faks 32 220 14 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1siemianowice.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej segmentu C Zespołu Szkół Nr 1 w Siemianowicach Śląskich przy ul. Karola Szymanowskiego 11- elewacja zachodnia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wymiana stolarki okiennej na elewacji zachodniej segmentu C Zespołu Szkół Nr 1 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego. Okna PCV ( 28 szt. - wymiary zgodnie z zapisami STWiORB) biale, profile 5-komorowe, klamki proste białe, dla ramy okna Umax=1,9 ( zalecane 1,4 ) W/m2K, dla szyby U=1,0W/m2K . Szklenie obustronnie szybami bezpiecznymi . Okna powinny posiadać właściwości eksploatacyjne określone i sklasyfikowane przez producenta zgodnie z PN-EN 14351-1:2006. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Przedmiar Robót - Ogólne Warunki Umowy stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji . Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty i zamontowane materiały liczonych od dnia ich odbioru końcowego ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) tj. że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu . Wykonawca winien wykazać , że osoba(y) , które będą kierować wykonaniem zamówienia posiada-ją uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( bez ograniczeń ) i aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa . Zamawiający oceni spełnienie ww warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 4. .aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę . 6. dokumenty stwierdzające , że osoba/y , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, oraz - jeżeli dotyczy ( tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów ) : 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1siemianowice.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1
41 - 103 Siemianowice Śląskie
ul. Karola Szymanowskiego 11
Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 41 - 103 Siemianowice Śląskie ul. Karola Szymanowskiego 11 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od września do grudnia 2025r.
- Modernizacja instalacji gazowej w budynkach
- Wykonanie robót elektrycznych niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Remont stropów w budynku przy ul. Św. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Budowa chodnika i modernizacja schodów w dzielnicach Michałkowice i Bytków w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- SVA/4620-317/2025 Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie; 08-455 Podebłocie
- REMONT BUDYNKU - NA POTRZEBY DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W GMINIE ŁYSOMICE
- Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń do potrzeb Klubu dziecięcego w części Szkoły Podstawowej w Cieszkowach na działce nr ewid. 251/4
- "PRZEBUDOWA CZĘŚCI MIESZKALNEJ NA SALE LEKCYJNE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SOWIEJ WOLI PRZY UL. SZKOLNEJ 108"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.