eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceDostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego, demontowalnego sztucznego lodowiska o wymiarach 20 x 35 m dla Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Ropczyce: Dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego, demontowalnego sztucznego lodowiska o wymiarach 20 x 35 m dla Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji.
Numer ogłoszenia: 210783 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego, demontowalnego sztucznego lodowiska o wymiarach 20 x 35 m dla Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1/ Dostawę kompletnego, demontowalnego sztucznego lodowiska do Ropczyc, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, wraz z montażem i uruchomieniem pracy lodowiska, poprzez: a) dostawę i montaż kompletnego, modułowego systemu ziębniczego EPDM tafli lodowiska, b) dostawę i montaż band drewnianych otaczających taflę, z dwoma bramkami wejście/wyjście oraz bramą do wjazdu rolby (konstrukcja band wykonana ze stali ocynkowanej ogniowo), c) dostawę i montaż profesjonalnego, kompaktowego agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej dostosowanej do powierzchni lodowiska, d) podłączenie gotowego lodowiska do przyłączy wodociągowego i energetycznego, e) napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego oraz rozruchu lodowiska, f) wytworzenie warstwy lodu - ok. 5,0 cm. 2/ Przeszkolenie obsługi lodowiska w zakresie montażu, uruchomienia, użytkowania i obsługi lodowiska. 3/ Dostawa pojemników oraz przenośnej pompy do zmagazynowania glikolu etylowego po zakończeniu sezonu. 4/ Demontaż lodowiska po sezonie zimowym 2008/2009 oraz przeszkolenie obsługi lodowiska w zakresie prac związanych z demontażem lodowiska..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.11 - Lodowiska Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158, tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wpłaty należy dokonać na konto Zamawiającego Nr 39-9171-0004-0000-8136-2000-0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy : a/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b/ niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c/ którzy udokumentują wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia tożsamego z przedmiotem niniejszego zamówienia, d/ którzy dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, wymaganych w SIWZ. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, b) wykaz tożsamych zamówień, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Powyższe dokumenty sporządzone pisemnie w języku polskim, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Ropczyce, 39-100 Ropczyce ul. Krisego 1, pok. Nr 210 Grzegorz Pieja,tel. (0-17) 2210565,w godz. 9oo- 14oo..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n/d.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n/d.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego 39-100 Ropczyce ul. Krisego (pok. 208 IIp.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.