Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Nowy Sącz: Zorganizowanie i realizacja imprezy integracyjno-artystyczno-rozrywkowej na osiedlu Gorzków w Nowym Sączu, oraz zorganizowanie jednego całodniowego wyjazdu integracyjnego do parku linowego w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera.
Numer ogłoszenia: 210774 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i realizacja imprezy integracyjno-artystyczno-rozrywkowej na osiedlu Gorzków w Nowym Sączu, oraz zorganizowanie jednego całodniowego wyjazdu integracyjnego do parku linowego w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i realizacji imprezy integracyjno-artystyczno-rozrywkowej na osiedlu Gorzków w Nowym Sączu, oraz zorganizowanie jednego całodniowego o wyjazdu integracyjnego do parku linowego w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera składające się z 2 zadań, a mianowicie 1) Zadanie Nr 1 Zorganizowanie i realizacja imprezy integracyjno-artystyczno-rozrywkowej na Osiedlu Gorzków w Nowym Sączu w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Lidera 2) Zadanie Nr 2 Zorganizowanie jednego całodziennego wyjazdu integracyjnego do parku linowego w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Lidera.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży oryginał lub kserokopię (poświadczona za zgodność z oryginałem każda zapisana strona) oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży oryginał lub kserokopię (poświadczona za zgodność z oryginałem każda zapisana strona) oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży oryginał lub kserokopię (poświadczona za zgodność z oryginałem każda zapisana strona) oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży oryginał lub kserokopię (poświadczona za zgodność z oryginałem każda zapisana strona) oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złoty 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz art. 23 ustawy), wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. b)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia c) zmiana realizacji części przedmiotu umowy, rozwiązania lub zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań w roku budżetowym d) zmiana terminu wykonania usług wynikła ze zmian wynikłych ze zmiany projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces e) zmiana (zmniejszenie) liczby uczestników - wysokość wynagrodzenie uzależnione jest od ostatecznej liczby uczestników wyjazdu. Zmiana wynagrodzenia maksymalnego przewidzianego w umowie, która wynikła ze zmniejszenia ilości uczestników wyjazdu integracyjnego jako przewidziana w niniejszej specyfikacji i umowie nie wymaga zmiany umowy i następuje automatycznie w ten sposób, że faktyczne wynagrodzenie za całość usług obliczone będzie jako iloczyn cen jednostkowych za jednego uczestnika i ilości uczestników wyjazdu integracyjnego i na taką kwotę zostanie wystawiona faktura w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy f) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy g) wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ w tym zakresie strony dopuszczają zmianę umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt systemowy Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa łóżka bariatrycznego wraz z szafką przyłóżkową na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz".
- TRANSPORT ODPADÓW SELEKTYWNIE ZEBRANYCH O KODACH: 15 01 01- OPAKOWANIA Z PAPIERU I TEKTURY, 15 01 02- OPAKOWANIA Z TWORZYW SZTUCZNYCH, 20 01 01- PAPIER I TEKTURA, 20 01 39- TWORZYWA SZTUCZNE Z ZZO
- BZP.271.37.2025 Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych oraz wody mineralnej dla Urzędu Miasta Nowego Sącza
- BZP.271.40.2025 Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany nawierzchni alejek na cmentarzu komunalnym Helena (....)-etap II, w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: "Renowacja cmentarza na Helenie"
- Przebudowa ul. Dobrzańskiego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez sieć kin DCF z podziałem na 4 części: Część 1 - kino DCF we Wrocławiu, Część 2-3 - kino Piast w Legnicy, Część 4 - kino Wawel w Lubaniu.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usługi kulturalno-rekreacyjnej pn.: "Dzień Sportu" dla uczestniczek/ uczestników projektów: pn. "Trampolina 4 etap I" oraz "Wykluczenie nie ma MOWy! 2 etap I
- Usługa kompleksowej obsługi organizacyjno - technicznej wydarzeń i aktywności WW podczas wystawy światowej EXPO 2025 w Osace
- Usługa zamontowania bandy LED, wykonania nagłośnienia, zobrazowania na telebimach materiałów realizowanych przez Zamawiającego podczas Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AIR SHOW 2025
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- "Świadczenie usługi dostarczenia poczęstunku na zajęcia", w ramach realizacji projektu.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.