eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup wraz z dostawą mięsa i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Katowice: Zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 210763 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE , ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2025432, fax. 0-32 2524860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin do siedziby Zamawiającego, zgodnie z listą zawartą w załączniku nr 5. Załącznik nr 5 zawiera wykaz produktów o ilości szacunkowej których zakup jest przewidywany w trakcie realizacji zamówienia w okresie umowy. Zamawiający będzie dokonywał zakupów sukcesywnie w ciągu okresu umowy w miarę potrzeb. Oznacza to, że wskazane w załączniku nr 5 ilości produktów mogą ulec zmianie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: l. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 3 rozdz. VIII SIWZ 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia( załącznik nr 4) a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach wykonał minimum 1 porównywalną dostawę mięsa i wędlin Za wykonanie porównywalnych dostaw uważa się dostawę do przedsiębiorstw oraz wszelkiego rodzaju instytucji. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 rozdz. VIII SIWZ 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć dokument, o którym mowa w pkt 1 rozdz. VIII SIWZ - oświadczenie zgodnie z artykułem 22 ust 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 Uwaga Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Wykonawcy rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument. o którym wyżej mowa uważa się za aktualny. w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.1. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób do reprezentowania. 3.2. W sytuacji, gdy ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć uchwałę wspólników lub umowę spółki z o.o. wyrażające zgodę na zaciągniecie takiego zobowiązania. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w ostatnich 3 latach (od 2005 r. do 2007 r.) dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Uwaga Za dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia uważa się dostawę mięsa i wędlin do przedsiębiorstw oraz wszelkiego rodzaju instytucji. 6. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 5 niniejszej specyfikacji, zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1. Uwaga Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Zacisze ul. Traktorzystów 42 40-695 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zacisze ul. Traktorzystów 42 40-695 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.