eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Usługa dostępu do platformy płatności internetowych TARRCI/PPI/POIG_5.3/2/2012

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Toruń: Usługa dostępu do platformy płatności internetowych TARRCI/PPI/POIG_5.3/2/2012
Numer ogłoszenia: 210760 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120568 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: TARR Centrum Innowacyjności Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 621 04 21, faks 56 654 88 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostępu do platformy płatności internetowych TARRCI/PPI/POIG_5.3/2/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do platformy płatności internetowych, umożliwiająca kompleksową obsługę płatności za sprzedawane usługi. 1.1. Zamawiający wymaga by zaoferowana usługa pozwalała na dokonywanie płatności co najmniej w następujący sposób: a. Karta kredytowa b. Przelew bankowy 1.2. Wymaga się, aby wykonawca spełniał wymogi międzynarodowego certyfikatu PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).1.3 Zamawiający będzie prowadzić sprzedaż usług w modelu Cloud Computing. W modelu tym proponuje się korzystanie z serwerów wirtualnych oraz oprogramowania na zasadzie ich okresowego wynajmu. Użytkownik będzie płacił za czas pracy serwera lub za wykorzystaną objętość pamięci, mając możliwość bieżącego dostosowania np. ilości procesorów czy wielkości pamięci RAM do aktualnych potrzeb. Usługi kierowane będą do przedsiębiorców zainteresowanych skorzystaniem z rozwiązań IT w takiej formie, jak i twórców oprogramowania przeznaczonego do sprzedaży usług w modelu Software-as-a-Service (SaaS). Płatności będą dokonywane za usługi dzierżawy serwerów wirtualnych. Zamawiający posiada własny portal (trwają prace wdrożeniowe), stworzony bezpośrednio na użytek sprzedaży powyższych usług, który jest skonfigurowany z infrastrukturą sprzętową, dzięki czemu użytkownik bezpośrednio w panelu użytkownika będzie zamawiał usługi, dokonywał konfiguracji, skalowania do swoich potrzeb, na dowolny czas. Użytkownik będzie wpłacał określoną kwotę i z niej korzystał. W każdej chwili użytkownik będzie mógł zawiesić usługę. Środki wpłacone, a niewykorzystane przez użytkownika pozostaną na jego koncie i będą umożliwiać ponowne włączenie usługi w późniejszym czasie. Zamawiający szacuje, że sprzedaż on-line usług będzie na poziomie: 36 usług w 2012 roku, 67 usług w 2013 roku. Szacunkowa wartość sprzedaży on-line: 954 597,02 zł w 2012 roku, 2 814 715,20 zł w 2013 roku. Szacowana minimalna wartość jednej transakcji: 100 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.17.20.00 - (3) Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Rozbudowa i Rozwój Działalności Toruńskiego Parku Technologicznego realizowany w ramach: POIG 2007 - 2013; Oś Priorytetowa 5; Dyfuzja innowacji - Działanie 5.3.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PayPro S.A., ul. Kancelarska 15, 60-327 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219138,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.