Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Lublin: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego ekranów przeciwhałasowych na drodze krajowej nr 12 odc. Chełm-Dorohusk od km 699+713 do km 703+398 (obwodnica m. Okopy)
Numer ogłoszenia: 21073 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego ekranów przeciwhałasowych na drodze krajowej nr 12 odc. Chełm-Dorohusk od km 699+713 do km 703+398 (obwodnica m. Okopy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego ekranów przeciwhałasowych na drodze krajowej nr 12 odc. Chełm-Dorohusk od km 699+713 do km 703+398 (obwodnica m. Okopy)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2 Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający minimalne warunki określone poniżej. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby zdolne do wykonania zamówienia: Kierownik zespołu - weryfikator -1 osoba - powinien posiadać doświadczenie w zakresie akustycznych analiz środowiskowych związanych z ruchem drogowym, powinien posiadać uprawnienia projektowe bez ograniczeń w wymaganej dla realizacji zamówienia specjalności oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Członkowie zespołu min. 2 osoby: - projektant obiektów akustycznych, powinien posiadać uprawnienia projektowe bez ograniczeń w wymaganej dla realizacji zamówienia specjalności oraz doświadczenie w projektowaniu ekranów akustycznych i przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - akustyk, powinien posiadać doświadczenie zawodowe w wykonywaniu analiz akustycznych Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia w/w warunków. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 2. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): c) Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (w kol. 5 formularza zaleca się wpisać odpowiednie dla proponowanego stanowiska doświadczenie odpowiednio w realizacji dokumentacji projektowych dot. ekranów akustycznych lub w wykonywaniu analiz akustycznych). Projekt ekranów akustycznych może być częścią opracowania projektowego. Informacja musi potwierdzać spełnienie wszystkich warunków, o których mowa w pkt 2.1. Do informacji winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień projektowych wraz z aktualnym na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę: i) oświadczenie wymienione w pkt a) winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, j) dokument wymieniony w pkt. b) powinien być złożone przez każdego Wykonawcę, k) dokumenty wymienione w pkt. c) winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej instrukcji lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezplatnie ze strony internetowej, lub w GDDKiA Oddziałw Lublinie, ul. Ogrodowa 21, pok. nr 55-osobiscie lub pocztą, na pisemny wniosek Wykonawcy, cena za 1 egz. - 600 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, pok. nr 55.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców wyłącznie w zakresie opracowania map do celów projektowych, wymaganych badań geologicznych i geotechnicznych oraz usuwania ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą uzbrojenia terenu.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





