eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńPRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI NOWA WIEŚ WYSZYŃSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-10

POZYCJA 21069

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Budzyń: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI NOWA WIEŚ WYSZYŃSKA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Budzyń, do kontaktów: Piotr Jankowski, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201 w. 55, fax 067 2843313, e-mail: urzad@budzyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.budzyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI NOWA WIEŚ WYSZYŃSKA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Budzyń - miejscowość Nowa Wieś Wyszyńska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Wyszyńska.Roboty do wykonania: prace ziemne, wykopanie rowów, podbudowy z kruszywa łamanego,zjazdy na posesje,nawierzchnie jezdne z mieszanek mineralno-asfaltowych ( warstwa ścieralna na powierzchni 3.932,05m2) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferent zobowiazany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 PZP i o nie podleganiu przez oferenta wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP ( na załączonym do SIWZ druku). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac do wykonania: Droga gminna w Nowej Wsi Wyszyńskiej (działka o nr geodezyjnym 155) a) roboty pomiarowe z inwentaryzacją prac na długości 1,04km b) roboty przygotowawcze, prace ziemne, rowy odwadniające c) podbudowa z kruszywa łamanego d) zjazdy na posesje e) nawierzchnie jezdne z mieszanek mineralno-asfaltowych (grubość warstwy ścieralnej po zawałowaniu 4cm - 3.932,05m2) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 4.000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg zasady: spełnienia/nie spełnia. Nie spełnienie warunków skutkowac bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający żąda od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych: 1. sptrawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiazanych do sporządzenia sprawozdania finasowego, innych dokumentów okreslających obroty oraz zobowiazania i nalezności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzajacej wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. dowód wniesienia wadium. Dokumenty potwierdzające posaiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i sosobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. nr 6 do SIWZ) 2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (własne lub wynajęte) 3.informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4. wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doswiadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia . 5. Udzielenie pisemnej 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (scieżka dostępu: samorzad gminny,przetargi). Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ jest wydawana przez Zamawiającego bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 12:00, Urząd Gminy Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.