eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZP.2010-13/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Radom: ZP.2010-13/08
Numer ogłoszenia: 210664 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, fax. 048 3634873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.2010-13/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji alarmowej, wykrywania pożaru i monitoringu wizyjnego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-612 Radom oraz wykonanie instalacji alarmowej i wykrywania pożaru w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu filia Pionki ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 3 000 zł Wadium w pieniądzu (PLN), należy wpłacić na oprocentowane konto: Bank Pocztowy S.A. o/ Lublin 66 1320 1641 3113 7421 2000 0008

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców , którzy: -spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz. 1655 ze zm.), - nie podlegają wyłączeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz. 1655 ze zm.) - dysponują kierownikiem budowy w zakresie określonym przedmiotem zamówienia, - wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty tożsame z przedmiotem zamówienia tzn. dwie roboty polegające na montażu instalacji alarmowej i dwie roboty z zakresu montażu instalacji przeciwpożarowej lub dwie roboty obejmujące swym zakresem zarówno instalację przeciwpożarową i alarmową, o wartości minimum 150.000 zł. każda. Warunkiem udziału w postępowaniu jest, by wykonawca złożył wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do odrzucenia oferty może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej dokumentów, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załączniki: a) druk formularza ofertowego - zał. nr 1, b) specyfikacja techniczna /przedmiar robót/. Wykonawca na podstawie przedmiaru robót sporządza kosztorys ofertowy, który dołączy do oferty. Wartość z kosztorysu ofertowego zostanie odzwierciedlona w druku formularza ofertowego (zał. nr 1. - zał. nr 2, c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 3, d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zał. nr 4, e) parafowany projekt umowy przez osobę upoważnioną - zał. nr 5, f) wykaz co najmniej 2 robót (montaż instalacji alarmowej i przeciwpożarowej) o wartości minimum 150.000 zł. każda wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzonych referencją inwestora lub protokołem odbioru robót - zał. nr 6, g) wymagania kwalifikacyjne kadry - oświadczenie o dysponowaniu kierownikiem budowy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających jego uprawnienia - zał. nr 7, 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawcy dostarczą ponadto (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem): 1) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w punkcie dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-600 Radom ul. Ks. Łukasika 3 pok. 144.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu 26-600 Radom ul. Ks. Łukasika 3 pok. 142 (kancelaria Urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.