Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Katowice: Konserwacja urządzeń i kontrola systemów stanowiących wyposażenie techniczne tunelu pod rondem im gen. Ziętka w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 210632 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, fax (032) 256 98 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń i kontrola systemów stanowiących wyposażenie techniczne tunelu pod rondem im gen. Ziętka w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja urządzeń i kontrola systemów stanowiących wyposażenie techniczne tunelu pod rondem im gen. Ziętka w Katowicach w zakresie: -Urządzeń oświetleniowych -Urządzeń sterowania tunelem -Instalacji sygnalizacji pożarowej -Wentylatorów i ich sterowania -Urządzeń telefonicznych -Urządzeń video -Urządzeń radiowych -Urządzeń nagłaśniających
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej Oryginalny kod CPV: 50.33.44.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu komunikacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.44.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu komunikacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: -co najmniej 2 osobami przeszkolonymi w zakresie znajomości systemów sterowników SAIA -co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie znajomości systemów wizualizacji PVSS II -co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania systemów video -co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania softstartów -co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania UPS-ów 4.Dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. -niezbędnym wyposażeniem do wykonywania kalibracji urządzeń pomiarowych CO, NO przejrzystości powietrza firmy Sick. -programem narzędziowym PG5 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - wykonali z należytą starannością: -co najmniej 1 zadanie polegające na obsłudze urządzeń sterujących wykonywanych na sterownikach PLC (Programmable Logic Controller) oraz systemów nadrzędnych typu SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition), -co najmniej 1 system integrujący obejmujący 6.000 zmiennych i co najmniej 5 podsystemów. 6.Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 1.500.000,00 zł. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.) w sprawie rodzajów dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5.Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 6.Dokumenty (referencje) - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych usług. 7.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 i 3 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań zamawiającego. - Wykonawca musi posiadać poświadczenie zgodności jego działań z normami jakości ISO 9001 w zakresie serwisowania systemów automatyki. Na potwierdzenie powyższych wymagań należy przedstawić w ofercie: - Zaświadczenie (certyfikat jakości) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami ISO 9001 w zakresie serwisowania systemów automatyki. Ponadto należy załączyć: - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. - Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2 Cena siwz: 10 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - Pawilonie C pokój Nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





