Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Dobrzyniewo Duże: Przebudowę drogi gminnej Nr 105452B Pogorzałki - Kozińce - odc. 2 od km 0+786 do km 3+428
Numer ogłoszenia: 210588 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 085 7428155, faks 085 7197147.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę drogi gminnej Nr 105452B Pogorzałki - Kozińce - odc. 2 od km 0+786 do km 3+428.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 105452B Pogorzałki - Kozińce na odc. 2 od km 0+786 do km 3+428 o następujących najważniejszych parametrach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025, gr. warstwy 4 cm - 13322,20 m2; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025, gr. warstwy 4 cm - 13625,39 m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem stab. mech. - 1240,00 m3; - podbudowa z kruszywa naturalnego stab. mech. wg PN-S-06102 gr. 20 cm - 3157,50 m2;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, b/ dysponują osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy i która posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg lub bez ograniczeń oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c/ dysponują odpowiednim sprzętem zgodnym z technologią wykonania robót. 3/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 4/ udzielą trzyletniej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego całego zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 3 do SIWZ); 3/ wykaz robót budowlanych (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zawierający wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 4; 4/ informacja o kierowniku budowy (zgodnie z załącznikiem nr 5) wraz z udokumentowaniem jego uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 5/ pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 4/ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6/ wykaz sprzętu ( wg. załącznika nr 6 ). 7/ oświadczenie o gwarancji ( wg. załącznika nr 7 ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1/ każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt 4.2, ppkt 1; 2/ warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego badane będą łącznie - dokumenty określone w pkt 4.2, ppkt 3, 4, 5, 6,7 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 4.2 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2, ppkt 1, 3, 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo
Duże, pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej II. Rozwój infrastruktury transportowej, Działania 2.1 Rozwój transportu drogowego, Poddziałanie 2.1.2 Rozwój Infrastruktury lokalnej.
INNE PRZETARGI DOBRZYNIEWO DUŻE
więcej: przetargi DOBRZYNIEWO DUŻE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku Czyżew Chrapki - Dmochy Glinki, w lokalizacji roboczej od km 0+000,00 do km 1+438,53
- Remont mostu nad potokiem Raczta w ciągu drogi gminnej Nr 115051R w m. Rymanów
- "Przebudowa drogi gminnej nr 190529C Kruszynek - Ludwinowo dł. 520 m od km 0+200 do km 0+720 w m. Kruszynek w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej Kruszynek - Ludwinowo""
- Budowa żelbetowych płyt zabezpieczających gazociąg wysokiego ciśnienia w miejscu skrzyżowania z drogą - ul. Ziołowa, Jasin
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.