eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaREMONT PRZEPUSTÓW DROGOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Piła: REMONT PRZEPUSTÓW DROGOWYCH
Numer ogłoszenia: 210517 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 210 94 40, fax 0-67 210 94 40.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PRZEPUSTÓW DROGOWYCH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 4 szt. przepustów drogowych położonych w ciągach dróg powiatowych o numerach 29361, 29370, 29369 i 29367. Zamawiający dzieli zamówienie na następujące części: 1) I część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29361 Łobżenica - Kijaszkowo (1 szt.), 2) II część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29370 Topola - Dziegciarnia (1 szt.), 3) III część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29369 w m. Dźwierszno Małe (1 szt.) , 4) IV część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29367 Łobżenica - Liszkowo (1 szt.).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymaga.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Występują na rynku wykonawców w budownictwie. 4. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności 14 dni licząc od dnia złożenia faktury. 5. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz 1163, z późniejszymi zmianami). 6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Zaakceptują warunki wykonania zamówienia zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. 8. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, potwierdzą ich spełnianie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, druk stanowiący załącznik nr 2 SIWZ. 4. Kserokopia polisy lub innego dokumentu poświadczającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Kosztorys ofertowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, pokój nr 218.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, pok. 217..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29361 Łobżenica - Kijaszkowo (1 szt.),.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29370 Topola - Dziegciarnia (1 szt.),.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamóienia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29369 w m. Dźwierszno Małe (1 szt.) ,.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV część zamówienia - remont przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 29367 Łobżenica - Liszkowo (1 szt.)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.