eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźW-5 ZP/16/2011



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Łódź: W-5 ZP/16/2011
Numer ogłoszenia: 210515 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W-5 ZP/16/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, dla Instytutu Chemicznej Technologii Żywności, elementów wyposażenia pomieszczeń biurowych w postaci:
Część Nr 1 - Meble biurowe (biurka, kontenery szufladowe, szafy, szafki, krzesła)
Część Nr 2 - Projektor
Część Nr 3 - Rolety
o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 38.65.21.00 - Projektory 39.51.54.00 - Rolety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble biurowe (biurka, kontenery szufladowe, szafy, szafki, krzesła)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU Jarosław Kaczmarek, ul. Gałczyńskiego 27a/100, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104050,62

  • Oferta z najniższą ceną: 104050,62 / Oferta z najwyższą ceną: 122667,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Projektor

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELPRO Dział Systemów Audiowizualnych;, ul. Legionów 93/95, 91-072 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4883,10

  • Oferta z najniższą ceną: 4883,10 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Rolety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DEBASTOR Dorota Korzeniewska;, ul. Wolska 3; Kolonia Wola Zaradzyńska,, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9961,77

  • Oferta z najniższą ceną: 9961,77 / Oferta z najwyższą ceną: 11167,74

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. O powszechnej dostępności dostaw przesądza występowanie na rynku wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne dostawy. Na rynku dostaw dot. wyposażenia pomieszczeń biurowych w: meble biurowe, projektory, rolety, istnieje duża grupa wykonawców prowadzących działalność, polegającą na świadczeniu dostaw o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia, którzy zapewniają konkurencyjność. Jedynym kryterium wyboru oferenta jest cena. Zachodzi zatem przesłanka określona w art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.