eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa środków sanitarno- higienicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Łask: Dostawa środków sanitarno- higienicznych
Numer ogłoszenia: 210513 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162971 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków sanitarno- higienicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków sanitarno- higienicznych w asortymentach, ilościach i jednostkach wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ do wskazanych przez Zamawiającego Oddziałów i jednostek szpitala. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Wspólny słownik zamówień CPV 39830000-9 Środki czyszczące 33760000-2 Papier toaletowy Cały asortyment objęty przedmiotowym zamówieniem musi posiadać atest wydany przez P.Z.H. lub inną uprawniona jednostkę. 1. Okres ważności asortymentu nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności dla poszczególnych produktów. Dostawa asortymentu z terminem krótszym niż wskazany może nastąpić wyłącznie po konsultacji z Kierownikiem Działu Administracyjno- Gospodarczego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 2. Wykonawca będzie dostarczał asortyment zapakowany w oddzielne paczki zgodnie z treścią zamówienia na poszczególne Oddziały i inne jednostki szpitalne; będzie również wystawiał odrębne faktury. 3. Zamówienia będą dokonywane telefonicznie bądź faxem. 4. Asortyment będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie ze złożonym zamówieniem w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia. 5. Wybrany Wykonawca zabezpiecza dostawy, z wyjątkiem braku dostępności produktu na rynku (zakończenie produkcji, czasowy brak produkcji, wyrejestrowanie). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie o tym fakcie z podaniem przyczyny. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz dalszego dzielenia zamówienia przez Wykonawcę. Część zamówienia to 100% pakietu. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zamówieniu zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania oraz możliwość wyłączenia z przedmiotu zamówienia niektórych artykułów, o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności. Wskazana zmiana powoduje odpowiednią zmianę wartości zamówienia. 9.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT (cena netto bez zmian), - zmian cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego ministra. Wyżej wymienione zmiany następują z mocy prawa, obowiązują od chwili ich wejścia w życie, nadto muszą być potwierdzone aneksem do umowy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handlowa Sieć Dystrybucyjna Kolex plus Marek Kolanus, ul. P.O.W. 108, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30414,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29090,20

  • Oferta z najniższą ceną: 29090,20 / Oferta z najwyższą ceną: 68134,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.