eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubraniecŚwiadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy pomocy dydaktycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Lubraniec: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy pomocy dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 210455 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkola Samorządowego Gminy i Miasta w Lubrańcu , ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2862013 w. 35, faks 0-54 2862498.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy pomocy dydaktycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy pomocy dydaktycznych w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r., w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w Gminie Lubraniec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX POKL. Zajęcia dydaktyczne zostaną zrealizowane dla uczniów klas I-III szkół gimnazjalnych w Gminie Lubraniec, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Gimnazjum w Kłobi - Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych 1 gr. x 30h - Zajęcia z języka niemieckiego 1 gr. x 30h - Zajęcia z Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej 1 gr. x 30h - Zajęcia warsztatowe z zakresu ekologii w życiu codziennym 1 gr. x 30h + wykład pt.: Działania proekologiczne w naszej gminie (4h) x1 dla 27 U - Zajęcia z przedsiębiorczości 1 gr. x 20 h - Zajęcia w ramach tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne 2 gr. x 15h - Zajęcia plenerowe - wyjazd do Muzeum Ziemi Kujawskiej w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Kłobia - Włocławek - Kłobia (łącznie 60 km); termin wykonania zamówienia: październik 2014r.; - Zajęcia plenerowe - wyjazd do Parku Etnograficznego w Kłóbce w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Kłobia - Kłóbka - Kłobia (łącznie 80 km); termin wykonania zamówienia: kwiecień 2015r. - Zajęcia w ramach rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej 1 gr. x 10h - Warsztaty grupowe z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego 3 gr. x 10h - Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie języków obcych 1 gr. x 30h - Zajęcia rozwijające: sportowe 2 gr. x 30h - Zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych 1 gr. x 30h 2. Gimnazjum w Lubrańcu - Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych 2 gr. x 30h - Zajęcia z języka angielskiego 2 gr. x 30h - Zajęcia z języka niemieckiego 1 gr. x 30h - Zajęcia z Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej 2 gr. x 30h - Zajęcia warsztatowe z zakresu ekologii w życiu codziennym 1 gr. x 20h + wykład pt.: Działania proekologiczne w naszej gminie (4h) x1 dla 30U - Zajęcia z przedsiębiorczości 1 gr. x 20h - Zajęcia w ramach tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne 2 gr. x 15h - Zajęcia plenerowe - wyjazd do Muzeum Ziemi Kujawskiej w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Lubraniec - Włocławek - Lubraniec (łącznie 60 km); termin wykonania zamówienia: październik 2014r. - Zajęcia plenerowe - wyjazd do Parku Etnograficznego w Kłóbce w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Lubraniec - Kłóbka - Lubraniec (łącznie 80 km); termin wykonania zamówienia: maj 2015r. - Zajęcia w ramach rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej 1gr. x 10h - Warsztaty grupowe z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego 3 gr. x 10h - Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie nauk mat-przyr. 2 gr. x 30h - Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie języków obcych 2 gr. x 30h - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego 1 gr. x 30h - Zajęcia wyrównawcze z matematyki 1 gr. x 30 - Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego 1 gr. x 30h - Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego 1 gr. x 30h - Zajęcia rozwijające: muzyczne 2gr. x 30h - Zajęcia rozwijające: sportowe 2 gr. x 30h 3. Gimnazjum w Siemnówku - Zajęcia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych 2 gr. x 30h - Zajęcia z języka angielskiego 1 gr. x 30h - Zajęcia z języka niemieckiego 1gr. x 30h - Zajęcia z Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej 2 gr. x 30h - Zajęcia z przedsiębiorczości 1 gr. x 20h - Zajęcia plenerowe - wyjazd edukacyjny do Banku Spółdzielczego w Lubrańcu w ramach zajęć z przedsiębiorczości dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Siemnówek - Lubraniec - Siemnówek (łącznie 20 km); termin wykonania zamówienia: październik 2014r - Zajęcia w ramach tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne 2 gr. x 15h - Zajęcia plenerowe - wyjazd do Muzeum Ziemi Kujawskiej w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Siemnówek - Włocławek - Siemnówek (łącznie 60 km); termin wykonania zamówienia: marzec 2015r. - Zajęcia plenerowe - wyjazd do Parku Etnograficznego w Kłóbce w ramach zajęć w zakresie rozwoju tożsamości regionalnej i wychowanie patriotyczne dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Siemnówek - Kłóbka - Siemnówek (łącznie 80 km); termin wykonania zamówienia: kwiecień 2015r. - Zajęcia w ramach rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej 2 gr. x10h - Zajęcia plenerowe - wyjazd do teatru w Toruniu w ramach zajęć w zakresie kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Siemnówek - Toruń - Siemnówek (łącznie 200 km); termin wykonania zamówienia: listopad 2014r. - Zajęcia plenerowe - wyjazd do teatru w Bydgoszczy w ramach zajęć w zakresie kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej dla 45 uczniów + 2 opiekunów + kierownik wycieczki; trasa wyjazdu: Siemnówek - Bydgoszcz - Siemnówek (łącznie 260 km); termin wykonania zamówienia: marzec 2015r. - Warsztaty grupowe z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego 3 gr. x 10h - Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie nauk mat-przyr. 3 gr. x 30h - Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego w zakresie języków obcych 2 gr. x 30h - Zajęcia dla uczniów z dysleksją 1 gr. x 30h - Zajęcia rozwijające: taneczne 1 gr. x 30h Zajęcia mogą być prowadzone wyłącznie przez kadrę posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli. Wymagania szczegółowe związane z realizacją zajęć dydaktycznych: - Wykonawca ma obowiązek realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu. - Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się od poniedziałku do piątku; w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty, na terenie szkoły, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia. - Zajęcia realizowane mają być w godzinach nie kolidujących z godzinami zajęć obowiązkowych uczniów. - Wykonawca ma obowiązek w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przedstawić harmonogram zajęć do akceptacji dyrektorowi szkoły. - Wykonawca zobowiązuje się do opracowania w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy programu zajęć osobnego dla każdej grupy szkoleniowej i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć zawierających informację dotyczącą frekwencji uczniów oraz tematykę prowadzonych zajęć zgodnie z wzorem zaakceptowanym przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć. - Wykonawca zobowiązany jest do informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem. - Wykonawca zobowiązany jest do zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia promocji projektu informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej weryfikacji postępów uczniów w nauce, końcowym efektem weryfikacji będzie indywidualna opisowa ocena ucznia i/lub ankieta sprawdzająca wiedzę i/lub test kompetencji przygotowana(y) oraz przeprowadzona(y) przez Wykonawcę i przekazana(y) Zamawiającemu po zakończeniu zajęć. -Wykonawca w ramach organizowanych wykładów pt.: Działania proekologiczne w naszej gminie zobowiązany będzie również do: zapewnienia cateringu (kawa, herbata, woda mineralna, wrzątek w termosie, cukier, cytryna, śmietanka do kawy. Na jednego uczestnika powinno przypadać minimum: woda mineralna + kawa lub herbata z cukrem/cytryną /śmietanką (500ml/os). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jednorazowych naczyń, jednorazowych sztućców, termosów, dla określonej liczby osób; zapewnienia materiałów szkoleniowych (prezentacja multimedialna). W ramach wyjazdów edukacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: -Sporządzenia szczegółowych harmonogramów i programów wyjazdów edukacyjnych, -Realizacji przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ oraz zatwierdzonymi szczegółowymi harmonogramami i programami wyjazdów edukacyjnych, -Sporządzania innych wskazanych przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych dla potrzeb realizacji projektu (karta wycieczki, lista obecności), -Zapewnienia opieki wychowawców, -Zapewnienie dojazd i przejazd środkami transportu (autokary), sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu i odpowiadającymi wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz. 1414 z późn. zm.) tj. posiadającymi aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie; wyposażonymi w sprawną klimatyzację, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa, z dostosowaną liczbą miejsc siedzących dla każdego uczestnika; -Zapewnienia obsługi środków transportu - osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami; -Ubezpieczenia wszystkich uczestników wycieczki NNW; -Pokrycia wszystkie wymagane koszty opłat drogowych i parkingowych; -Zapewnienia biletów wstępu do atrakcji turystycznych/miejsc dla wszystkich uczestników wycieczki; -Zapewnienia wcześniejszej rezerwacji wstępu do zwiedzanych miejsc; -Zapewnienia wyżywienia dla każdego uczestnika wycieczki (prowiant + 1 ciepły posiłek); -Zapewnienia zastępczego środka transportu w przypadku awarii celem uniknięcia opóźnień. Dostawa materiałów dydaktycznych zgodnie z siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w tym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - należycie zrealizowali minimum trzy zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł każde, polegające na realizacji zajęć dydaktycznych dla szkół (minimum 3 zajęcia w każdym zamówieniu) oraz dostawie pomocy dydaktycznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług i dostaw, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Łączna ilość osób przeszkolonych w ramach usług szkoleniowych należycie zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat - 15
  • 3 - Łączna ilość osób dla których Wykonawca świadczył doradztwo zawodowe w ramach należycie zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat - 10
  • 4 - Łączna ilość osób objęta szkoleniami wyjazdowymi w ramach usług należycie zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubraniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkola Samorządowego Gminy i Miasta Lubraniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubrańcu ulica Brzeska 49; 87-890 Lubraniec sekretariat - pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.