eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM MIEJSCOWOŚCI CHRZANÓW TRZECI I CHRZANÓW CZWARTY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Chrzanów: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM MIEJSCOWOŚCI CHRZANÓW TRZECI I CHRZANÓW CZWARTY
Numer ogłoszenia: 21044 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów , 23-305 Chrzanów, woj. lubelskie, tel. 0-15 87 55 132, faks 0-15 87 55 133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM MIEJSCOWOŚCI CHRZANÓW TRZECI I CHRZANÓW CZWARTY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe (przebudowa i budowa chodników, parkingów i placów z kostki brukowej), instalacje elektryczne oświetlenia zewnętrznego, elementy małej architektury (słupki bezpieczeństwa, ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, kraty i kosze na drzewa, zadaszenia informacji wizualnej, maszty do flag), zieleń parkowa wysoka (nasadzenie drzew iglastych i liściastych, krzewów iglastych, pnączy) i niska (trawniki i skwery zielone), ogrodzenie części terenu oraz zadaszenie ażurowe, obejmująca dwa zadania: 1) Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Trzeci na działce nr ewid. 1802 2) Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Czwarty na działkach nr ewid. 2307/3, 2308, 2125 i 2583. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych na jednym terenie (działki obydwu miejscowości przylegają do siebie), dla których sporządzona jest jedna wspólna dokumentacja projektowa , jednakże ze względu na wymogi finansowania tego typu inwestycji (projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich - Odnowa i Rozwój Wsi) został on podzielony na dwa zadania, które będą odrębnie dokumentowane i rozliczane, o następujących nazwach: 1) Zadanie Nr 1- Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Trzeci; 2) Zadanie Nr 2 - Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Czwarty 3. Charakterystyka zamówienia: 1) Zadanie Nr 1- Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Trzeci Przedmiotem zadania jest budowa chodników oraz miejsc postojowych wraz z placem manewrowym w centrum miejscowości Chrzanów Trzeci. W zakres wchodzi również rozbudowa części chodników, placyku z elementami małej architektury oraz oświetlenia ulicznego z zasilaniem kablowym wraz z zielenią parkową. Na terenie będącym przedmiotem opracowania obecnie znajdują się: parking o nawierzchni żużlowej, kilka dużych krzewów oraz trawniki. Teren ten przylega do drogi powiatowej i drogi gminnej. Bezpośrednio przylega też do drugiego zadania - Zagospodarowanie centrum Chrzanowa Czwartego. Zakres robót obejmuje następujące elementy zagospodarowania terenu: - Chodnik wzdłuż drogi gminnej; Nowe chodniki zostaną wykończone kostką bazaltową z elementami kostki granitowej. - Placyk rekreacyjny o nawierzchni z kostki bazaltowej i granitowej, który może służyć jako przestrzeń do zgrupowania osób podczas różnego rodzaju imprez kulturalno-oświatowych; - 4 miejsca parkingowe wykończone specjalnymi płytami betonowymi, przez które może przesiąkać woda opadowa do gruntu; - Nowe przestrzenie trawników i skwerów zielonych na miejscu już istniejących; - Nowe zasadzenia w postaci zieleni niskiej i wysokiej - 2 szt. drzew liściastych ze specjalnymi zabezpieczeniami., 25 szt. drzew iglastych, 58 szt. krzewów iglastych, 654 szt. pnączy; - Ogrodzenie terenu z elementów panelowych z siatki - 30 szt.; - Mini zadaszenia służące do odpoczynku oraz jako punkty informacji wizualnej. Pod zadaszeniem mogą znaleźć lokalizację ławki lub inne elementy małej architektury. - Kompleksowy system elementów małej architektury rozmieszczonych na całym obszarze w ilości 8 szt. słupków bezpieczeństwa, 3 szt. ławek, 1 szt. koszy na śmieci, 1 szt. stojaków rowerowych, 2 szt. krat i koszów na drzewa, 1 szt. mini zadaszenia punktów informacji wizualnej. - Oświetlenie uliczne z zasilaniem kablowym, w tym 9 szt. słupów oświetleniowych, na których będzie zamontowane 18 szt. lamp. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: - Chodniki - 421,5 m2 - Miejsca postojowe wraz z placami manewrowymi- 295,8 m2 - Zieleń - trawniki - 359,4 m2 - Razem 1.082,7 m2. 2) Zadanie Nr 2 - Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Czwarty Przedmiotem zadania jest przebudowa chodników oraz miejsc postojowych wraz z placami manewrowymi w centrum miejscowości Chrzanów Czwarty. W zakres wchodzi również rozbudowa części chodników oraz placyku z elementami małej architektury oraz oświetlenia ulicznego z zasilaniem kablowym wraz z zielenią parkową. Na terenie będącym przedmiotem opracowania obecnie znajdują się klomby kwiatowe, kilka dużych krzewów oraz trawniki. Teren objęty opracowaniem jest terenem wznoszącym się w kierunku północnym, jest terenem, na którym występują budynki użyteczności publicznej. W stanie obecnym w miejscu projektowanego zagospodarowania znajdują się zieleńce; chodniki oraz miejsca postojowe wraz z placami manewrowymi. Chodniki oraz miejsca postojowe posiadają nawierzchnię asfaltową (asfalt lany) oraz z kostki betonowej. Z uwagi na jej stan - odkształcenia poprzeczne i podłużne, wykruszenia i zapadliska, niejednorodność i korozję wymagają w całości rozbiórki. Pod istniejącą nawierzchnią usytuowane są urządzenia i instalacje; kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej i teletechnicznej, które nie zostaną naruszone. Zakres robót obejmuje następujące elementy zagospodarowania terenu: - Kompleksowy system nowych chodników: Nowe chodniki zostały zaprojektowane na miejscu już istniejących, które są w niezbyt dobrym stanie technicznym. Nowe chodniki zostaną wykończone kostką bazaltową z elementami kostki granitowej. Dodatkowo projektuje się nowe chodniki o szerokości 1,5 m oraz placyk. - 15 miejsc parkingowych plus jedno dla osób niepełnosprawnych z placykami manewrowymi, które jednocześnie mogą służyć jako przestrzenie do zgrupowania osób podczas różnego rodzaju imprez kulturalno-oświatowych. Nowe miejsca parkingowe zostały zaprojektowane na miejscu już istniejących. Miejsca parkingowe zostaną wykończone specjalnymi płytami betonowymi, przez które może przesiąkać woda opadowa do gruntu. - Nowe przestrzenie trawników i skwerów zielonych na miejscu już istniejących - Nowe zasadzenia w postaci zieleni niskiej i wysokiej: - 5 szt. drzew liściastych ze specjalnymi zabezpieczeniami., 41 szt. drzew iglastych, 129 szt. krzewów iglastych. - Mini zadaszenia służące do odpoczynku oraz jako punkty informacji wizualnej. Pod zadaszeniem mogą znaleźć lokalizację ławki lub inne elementy małej architektury. -Kompleksowy system elementów małej architektury rozmieszczonych na całym obszarze w ilości 49 szt. słupków bezpieczeństwa, 6 szt. ławek, 5 szt. koszy na śmieci, 3 szt. tablic informacyjnych, 3 szt. stojaków rowerowych, 5 szt. krat i koszów na drzewa, 1 szt. Mini zadaszenia punktów informacji wizualnej, 2 maszty do wciągania flag z głowicą obrotową i obciążnikiem flagowym. - Oświetlenie uliczne z zasilaniem kablowym, w tym 14 szt. słupów oświetleniowych, na których będzie zamontowane 28 szt. lamp. - Zadaszenie ażurowe zlokalizowane przy północnej ścianie budynku remizy strażackiej - pow. 115,6 m2. Pod zadaszeniem mogą znaleźć lokalizację miejsca parkingowe lub tylko przestrzeń wolna od opadów atmosferycznych. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: - Chodniki - 567,2 m2 - Miejsca postojowe wraz z placami manewrowymi- 674,2 m2 - Zieleń - trawniki - 836,2 m2 - Razem 2 .077,6 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniężnej 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej, 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy Nr 1094101010200220000156003 BS Janów Lubelski o/Chrzanów, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Chrzanów, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 6) z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223. Poz. 1655 ze zm.). dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. 3. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: 1) w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia (roboty w zakresie zagospodarowania terenu); 2) w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykażą, że dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami drogowymi i elektrycznymi; 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 7. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły: spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. VI dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ); 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. l pkt. 2 ustawy; 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został podany przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - wykonawca wykaże wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze, tj. roboty w zakresie zagospodarowania terenu, wykonanej (zakończonej) w ciągu ostatnich pięciu lat, lub krótszym okresie, jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy. Celem potwierdzenia, że roboty zostały wykonane należycie, zamawiający wymaga załączenia do wszystkich wykazanych robót kserokopii protokołu zakończenia i odbioru robót potwierdzonego/-ych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub referencji wystawionych przez Zamawiającego którego wykazana realizacja dotyczy wg załącznika nr 5 do SIWZ; 2) Oświadczenie dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w tym w szczególności osobą kierownika budowy, posiadającego odpowiednie doświadczenie zawodowe i wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej i elektrycznej wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych uprawnień - wg załącznika nr 6 do SIWZ); 4. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt. 3.1. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Dokumenty wymagane w pkt. 2 winny być złożone przez każdego wykonawcę; 2) Oświadczenia określone w pkt. 1, dokumenty wymagane w pkt. 3 oraz dokumenty o których mowa w pkt. 4 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 - 2.3 i 2.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt.1 i 3 oraz w pkt.8, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7 ppkt.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 8. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjny m albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 11. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci - za zgodność z oryginałem. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać z tłumaczeniem na język polski. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. www.chrzanow.woi.lublin.pl 2. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również: a) w siedzibie zamawiającego-pok. nr 9 b) za pośrednictwem poczty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 08:45, miejsce: Ofertę należy złożyć /przesłać pocztą/ do siedziby Zamawiającego - Urząd Gminy Chrzanów, Chrzanów Trzeci nr 112, 23-305 Chrzanów,pok. Nr 1 przy czym liczy się termin faktycznego wpłynięcia oferty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Działanie 313, 322, 323 -Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.