eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › DZP/46/14 ODCZYNNIKI, DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Kościerzyna: DZP/46/14 ODCZYNNIKI, DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY
Numer ogłoszenia: 210425 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. , ul. Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 686 01 31, faks 58 686 01 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-koscierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZP/46/14 ODCZYNNIKI, DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, testów, podłoży, odczynników, barwników, krążków antybiotykowych dla Zakąłdu Diagnostyki Laboratoryjnej z Bankiem Krwi oraz Zakładu Patologii Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.15-4, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 1.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1 PZP,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 2.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 3.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: b. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 4.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 6.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy Załącznik nr 1 Parametry wymagane i oferowane dla zadania 20 Załącznik nr B.1 Parametry wymagane i oferowane dla zadania 24 Załącznik B.2 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie - treść oświadczenia umieszczona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ. OFERTA Certyfikat Rejestracji Systemu Zarządzania Jakością na poziomie produkcji i produktu - ISO 13485 dla wyrobów medycznych oraz na poziomie administracyjnym np. ISO 9001 - dla zadania 3 Załącznik nr A.3.1 Rejestracja w urzędzie rejestracyjnym dla wszystkich produktów - dla zadania 3 Załącznik nr A.3.2 Metodyki dla każdej oferowanej pozycji z zadania 3 Załącznik nr A.3.3 Ulotki zawierające kolorowe zdjęcia wraz z opisem wyglądu kolonii na płytkach oraz metodykę wykonania posiewu i interpretacje odczytu - dla zadania 3 poz. 7, 8, 9,11,13,14,16 Załącznik nr A.3.4 Karty charakterystyki podłoży zawierające informacje w języku polskim: skład, właściwości i przeznaczenie podłoża, procedura postępowania, warunki inkubacji, opis wyrosłych kolonii, interpretacja wyników, warunki przechowywania podłoża - dla zadania 3 Załącznik nr A.3.5 Certyfikat kontroli jakości do każdej serii dostarczonego podłoża z podpisem osoby kontrolującej lub informacją o elektronicznej walidacji procesu (przykładowe wzory certyfikatów do zad.3 poz.7, 8, 9,11,13,14,16 należy dołączyć do oferty). Załącznik nr A.3.6 Deklaracja zgodności CE - dla zadania 3 Załącznik nr A.3.7 Certyfikat kontroli jakości do każdej serii podłoża - do zadania 4 Załącznik nr A.4.1 Metodyki w języku polskim do każdej zaoferowanej pozycji - do zadania 4 Załącznik nr A.4.2 Certyfikat ISO dla wyrobów medycznych ISO 13485 - do zadania 5 Załącznik nr A.5.1 Certyfikat ISO 13485 dla wyrobów medycznych - do zadania 6 Załącznik nr A.6.1 Metodyka w języku polskim - do zadania 7 poz. 1 Załącznik nr A.7.1 Metodyki w języku polskim dla każdego testu - do zadania 18 Załącznik nr A.18.1 Dokumenty potwierdzające powiadomienie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, że produkt został wprowadzony na teren Rzeczpospolitej Polskiej - do zadania 18 Załącznik nr A.18.2 Metodyka w języku polskim - dla poz. 1 zadania 19 Załącznik nr A.19.1 Metodyka w języku polskim - dla poz. 2 zadania 19 Załącznik nr A.19.2 Lista bakterii, oraz wykaz substancji - dla poz. 2 zadania 19 Załącznik nr A.19.3 Dokumenty potwierdzające powiadomienie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych, że produkt został wprowadzony na teren Rzeczpospolitej Polskiej - dla zadania 19 Załącznik nr A.19.4 Metodyki w języku polskim dla każdego testu - dla zadania 20 Załącznik nr A.20.1 Certyfikat Rejestracji Systemu Zarządzania Jakością na poziomie produkcji i produktu - ISO 13485 dla wyrobów medycznych oraz na poziomie administracyjnym np. ISO 9001 - dla zadania 20 Załącznik nr A.20.2 Metodyki w języku polskim dla każdego testu - dla zadania 23 Załącznik nr A.23.1 Metodyki w języku polskim dla każdej pozycji - dla zadania 24 Załącznik nr A.24.1 Wykaz przekazanych próbek Załącznik nr 2 Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.* Załącznik nr 7 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne): a. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty), b. do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że każdy z warunków określonych w pkt. V.A. SIWZ (art. 22 ust. 1 PZP) spełnia co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, c. oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden wykonawca albo wszyscy wykonawcy wspólnie. d. dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 PZP) składa każdy z wykonawców oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. ul. Piechowskiego 36 83 - 400 Kościerzyna DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. ul. Piechowskiego 36 83 - 400 Kościerzyna KANCELARIA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TESTY I ODCZYNNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY I ODCZYNNIKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TESTY IMMUNOENZYMATYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY IMMUNOENZYMATYCZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GOTOWE PODŁOŻA BAKTERIOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GOTOWE PODŁOŻA BAKTERIOLOGICZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GOTOWE PODŁOŻA DO BADANIA MIKROBIOLOGICZNEGO WODY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GOTOWE PODŁOŻA DO BADANIA MIKROBIOLOGICZNEGO WODY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KRĄŻKI ANTYBIOTYKOWE DO DYSPENSERÓW FIRMY BECTON DICKINSON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRĄŻKI ANTYBIOTYKOWE DO DYSPENSERÓW FIRMY BECTON DICKINSON.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: TESTY, BARWNIKI, ODCZYNNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY, BARWNIKI, ODCZYNNIKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PŁYTKI ODCISKOWE DO MONITOROWANIA BIOKONTAMINACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTKI ODCISKOWE DO MONITOROWANIA BIOKONTAMINACJI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SPORALE, ODCZYNNIKI DO IDENTYFIKACJI E.COLI EPEC ....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPORALE, ODCZYNNIKI DO IDENTYFIKACJI E.COLI EPEC ....

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SZCZEPY WZORCOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEPY WZORCOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PASKI TESTOWE DO OZNACZANIA WARTOŚCI MIC DLA LEKÓW PRZECIWBAKTERYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI TESTOWE DO OZNACZANIA WARTOŚCI MIC DLA LEKÓW PRZECIWBAKTERYJNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: TESTY MIKROBIOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY MIKROBIOLOGICZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SZKIEŁKA NAKRYWKOWE I PODSTAWOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZKIEŁKA NAKRYWKOWE I PODSTAWOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SZKŁO LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZKOŁO LABORATORYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: STRZYKAWKI DO GAZOMETRII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI DO GAZOMETRII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: BARWNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BARWNIKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: SZYBKIE TESTY IMMUNOCHEMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZYBKIE TESTY IMMUNOCHEMICZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: TESTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZET LABORATORYJNY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: TESTY ANALIZTYCZNE DO ODCZYTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY ANALIOZTYCZNE DO ODCZYTU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: SZYBKIE TESTY IMMUNOCHEMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZYBKIE TESTY IMMUNOCHEMICZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: TESTY DO BADAŃ IMMUNOLOGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY DO BADAŃ IMMUNOLOGICZNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: POJEMNIKI DO TRANSPORTU MATERIAŁU CHIRURGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POJEMNIKI DO TRANSPORTU MATERIAŁU CHIRURGICZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: SZKIEŁKA PODSTAWOWE I NAKRYWKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZKIEŁKA PODSTAWOWE I NAKRYWKOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: NOŻYKI MIKROTOMOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŻYKI MIKROTOMOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.