eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej Komendy Powiatowej Policji w Wodzisławiu Śląskim, ul. Kokoszycka 180.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Katowice: Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej Komendy Powiatowej Policji w Wodzisławiu Śląskim, ul. Kokoszycka 180.
Numer ogłoszenia: 210368 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej Komendy Powiatowej Policji w Wodzisławiu Śląskim, ul. Kokoszycka 180..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i niskoprądowej, ułożenie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i tablicami rozdzielczymi, ułożenie instalacji niskoprądowych sygnalizacji aresztu, zabudowanie i podłączenie agregatu prądotwórczego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku : nr 3 do SIWZ - STWiORB, nr 4 do SIWZ - projekt techniczny, nr 5 do SIWZ - przedmiary robót. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty własnego harmonogramu prac. Zamawiający zapewnia media. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. W ciągu całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia prace będą się odbywać na obiekcie czynnym (konieczność funkcjonowania jednostki),w tym również w systemie weekendowym i popołudniowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobą posiadającą wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie kierownika budowy w specjalności instalacji elektrycznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum firm) wystarczającym będzie, że jeden z uczestników konsorcjum dysponuje osobą posiadającą wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch robót obejmujących przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 złotych brutto. Każda robota zostanie uznana jeżeli została wykonana w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Roboty mają zostać potwierdzone dokumentami, np. referencjami, że zostały wykonane należycie. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Kierownik budowy w specjalności instalacji elektrycznych posiada uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KWP w Katowicach ul. Lompy 19 40 -038 Katowice ZZP pok. 735.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: KWP w Katowicach ul. Lompy 19 40 -038 Katowice ZZP pok. 735.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za Siwz wynosi 63,65 zł przy odbiorze osobistym kwotę należy wpłacić do kasy KWP , w przypadku wysyłki pocztowej opłata wynosi 69,85 zł kwotę należy wpłacić przelewem na konto KWP w Katowicach PKO BP S.A I O/Katowice nr 55 1020 2313 0000 3402 0026 6619

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.