Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Trzcianka: Adaptacja pomieszczeń biurowych na lokal mieszkalny
Numer ogłoszenia: 210318 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka , ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2163240, fax. 067 2163240.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń biurowych na lokal mieszkalny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń biurowych na lokal mieszkalny w Trzciance na ul. Rzemieślniczej 26 (pomieszczenia biurowe po ZSLP) w oparciu o SIWZ, STWiOR, projekt budowlany i przedmiar robót. Zamówienie obejmuje roboty branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej w tym: instalacje elektryczne wewnętrzne, sanitarne wewnętrzne, instalacje c.o. roboty izolacyjne, elewacyjne, wymiana stolarki, roboty wykończeniowe i grodzeniowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadiumw kwocie 3.000,oo zł Wadium należy wnieść w formie, miejscu i terminie określonym w SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywanej określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdz. III.2 Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) o: - sposobie realizacji zamówienia (siłami własnymi czy z pomocą podwykonawców), - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - udzieleniu 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie roboty i zamontowane urządzenia, licząc od daty zakończenia robót, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określone w rozdz. III pkt 3 SIWZ, - dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. 4) Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiaru robót ze wskaźnikami kalkulacyjnymi, materiałami eraz z cenami oraz kosztami pracy sprzętu technicznego. 5) Harmonogram rzeczowo - fonansowy (zał. nr 5 do SIWZ). Do oferty celowym jest dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Spełnienia wymogów uzupełnienia złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. VI p.1 ppkt 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Spełnienie wymogu następuje przez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. VI pkt 1 ppkt 2 - załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu wykonanych robót - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z opiniami Zamawiających, gdzie wykonawca wykonywał roboty odpowiadajace swoim rodzajem jak zamówienie, o wymaganej w SIWZ wartości, a które wymieniono w wykazie - zał. nr 3 do SIWZ. Opinie (referencje) zawierać powinny rodzaj wykonanych robót i ich wartości, termin i miejsce wykonania oraz informacje, że roboty te zostały wykonane należycie. Dodatkowo należy załączyć wykaz podwykonawców w przypadku ich występowania przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołącvzyć następujące dokumenty: 1) Spełnienie wymogu następuje przez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. VI. pkt 1 ppkt 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędy Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spełnienia wymogu uzupełnia złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. VI pkt 1 ppkt 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. Postanowienia dotyczace wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są złożyć do oferty: a) pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów (osobie fizycznej) przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Podmioty gospodarcze wspólnie ubiegajace się o udzielenie zamówienia publicznego, które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że: a) każdy z osobna: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b) wspólnie muszą wykazać, że: - dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, - dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: - posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Trzcianka, ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Trzcianka, sekretariat (pokój nr 10)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup systemu backup dla Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Remont pracowni nauki przedmiotów gastronomicznych
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do Internatu Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Trzciance
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.