eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu audiowizualnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Poznań: Dostawa sprzętu audiowizualnego
Numer ogłoszenia: 210211 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego zgodnie ze specyfikacją techniczną

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki 1. .zaoferują sprzęt audiowizualny z oznakowaniem CE i dołączą do oferty deklarację zgodności - należy przez to rozumieć oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności(tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 204 poz. 2087) - ocena będzie polegać na ocenie ww. oświadczenia; 2. posiadają aktualne autoryzacje na sprzedaż i serwis, wydane przez producentów oferowanych projektorów - ocena będzie dotyczyć ww. autoryzacji; 3. zaoferują termin płatności faktur VAT trzydzieści dni od daty dostawy sprzętu bez wad do siedziby zamawiającego i obustronnym podpisaniu protokołów odbioru - ocena będzie dot. pisemnego zobowiązania do akceptacji ww. warunków; 4. zapewnią gwarancje zgodnie z wymaganiami zamawiającego - ocena będzie dotyczyć zapewnienia ww. gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego albo odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem otwarcia ofert: w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jedno-znacznie sposób reprezentacji (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem otwarcia ofert), w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U.z 2000r. nr 94, poz. 1037), w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) - podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto je będzie reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy zawarciu umowy z Zamawiającym, 3.Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 4.Pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. 5.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne. 6.Wypełniony formularz z danymi technicznymi, cenami i gwarancjami na oferowany sprzęt. 7.Deklaracja zgodności dostarczanego sprzętu, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 204 poz.2087). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli dostarczany sprzęt spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca dysponujący sprzętem oznakowanym CE jest obowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że dostarczany sprzęt posiada oznaczenie CE. 8.Aktualne dokumenty autoryzacji na sprzedaż i serwis wydane przez producentów oferowanych projektorów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/4010.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B pok. 107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud A pok. 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.