Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Pieńsk: REMONT URZĘDU MIASTA I GMINY PIEŃSK
Numer ogłoszenia: 210178 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieńsk , ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786511/13, fax. 075 7786405.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://piensk.com.pl/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT URZĘDU MIASTA I GMINY PIEŃSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania zadania jest REMONT URZĘDU MIASTA I GMINY PIEŃSK Zakres zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze - zabezpieczenie folią osłonową parkietów ,drzwi, okien oraz glazury w sanitariatach. W pomieszczeniach o numerach inwentaryzacyjnych 1.1. , 1.2. , 1.5. , 1.12. , 1.13. , należy zdemontować wykładziny PCV, usunąć stare powłoki malarskie oraz przewody instalacji elektrycznej podtynkowej. W pomieszczeniach o numerach inwentaryzacyjnych 1.3. , 1.4. ,1.10, należy zdemontować wykładzinę dywanową, usunąć stare powłoki malarskie oraz przewody instalacji elektrycznej podtynkowej. W pomieszczeniu 1.11. dokonać demontażu istniejącego parkietu pozostałe roboty przygotowawcze j.w. w opisie. W pomieszczeniach o numerach inwentaryzacyjnych 1.6. , 1.9. , zdemontować przewody instalacji elektrycznej. W pomieszczeniach o numerach inwentaryzacyjnych 1.7. , 1.8. usunąć stare powłoki malarskie oraz przewody instalacji elektrycznej podtynkowej. Roboty rozbiórkowe - w ramach robót rozbiórkowych należy rozebrać ściankę działowej gr 12 cm, która dzieli pomieszczenia o nr 1.2. , 1.3 po wcześniejszym zdemontowaniu z niej paneli z siecią informatyczną i elektryczną i przeniesieniu na ścianę okienną oraz zdemontować ściankę drewnianą przeszkloną wraz z blatem w pomieszczeniu 1.3 . W pomieszczeniu 1.1. należy zdemontować szafę wnękową o powierzchni ok. 12 m 2, wyrównanie wnęki płytą G-K po uprzednim usunięciu skrzydła drzwiowego oraz odbiciu listw z ościeżnicy. Należy zdemontować skrzydło drzwiowe wraz z ościeżnicą ze ścianki działowej 12 cm między pomieszczeniami 1.12. , a 1.11.następnie zamurować powstały otwór wraz z otynkowaniem. Roboty budowlane wykonawcze: We wszystkich pomieszczeniach należy ułożyć nowe przewody 3 x 2,5 mm2 w zastosowaniu do gniazd wtykowych z bolcem oraz 3 x 1,5 mm2 w zastosowaniu do podłączenia istniejącego oświetlenia i połączyć z przewodami wyprowadzonymi z korytarza. Oprawy należy uprzednio zdemontować, a po wykonaniu prac ponownie zamontować. Ilość paneli z gniazdami wykazane poniżej: 1.1. 3 panele z 4 gniazdami, 1 panel z dwoma gniazdami 1.2. połączony z 1.3. - 1 panel z 8 gniazdami (wewnątrz boksu kasowego), 4 panele z 4 gniazdami 1.4. - 1 panel z 4 gniazdami, 2 panele z 2 gniazdami 1.5. - 2 panele z 4 gniazdami, 2 panele z 2 gniazdami 1.6. - 1 panel z 6 gniazdami, 2 panele z 2 gniazdami 1.7. - 1 panel z 4 gniazdami, 3 panele z 2 gniazdami 1.8. - 1 panel z 6 gniazdami, 2 panele z 2 gniazdami 1.9. - 1 panel z 6 gniazdami, 3 panele z 2 gniazdami 1.10. - 1 panel z 4 gniazdami, 3 panele z 2 gniazdami 1.11. - 3 panele z 2 gniazdami 1.12. - 4 panele z 2 gniazdami 1.13. - 4 panele z 2 gniazdami 1.14. - 2 panele z 2 gniazdami Do pomieszczeń od 1.13 do 1.8. oraz pomieszczenia 1.6 należy doprowadzić przewód 3 x 2,5 mm2 z uwagi na brak wyprowadzenia z korytarza następnie połączyć z nową instalacją wykonaną w pomieszczeniach. W pozostałych pomieszczeniach nową instalację należy połączyć z wyprowadzoną z korytarza. Po wykonaniu i odbiorze instalacji elektrycznej (wraz z wymaganymi pomiarami) należy wykonać gładzie gipsowe do 3 mm (wyrównanie powierzchni ścian i sufitów). W miejscach rysowania ścian należy wykonać odpowiednie zabiegi konstrukcyjne eliminujące przyczynę zaistniałych pęknięć. Odpowiednio przygotowane podłoże zagruntować i pomalować farbami lateksowymi wysokiej odporności. Kolory farb należy uzgodnić z zamawiającym. Posadzki wyrównać wylewką samopoziomującą i ułożyć nową wykładzinę wraz z listwami przyściennymi. Należy wyłożyć wykładziną rulonową (klejoną do posadzki na gorąco).Kolor wykładziny należy uzgodnić z zamawiającym. Posadzki w pomieszczeniach 1.6., 1.7., 1.8., 1.9 należy uzupełnić brakującymi elementami parkietu, ocyklinować i polakierować lakierem o wysokiej twardości 3 krotnie. W pomieszczeniach 1.6 i 1.9. należy wymienić skrzydła drzwiowe (na nowe wraz z uszczelkami, bez ościeżnic). W sanitariacie należy przeszlifować i pomalować wewnętrzne skrzydła drzwiowe i ościeżnice farbami olejnymi. W powstałym pomieszczeniu 1.2. i 1.3. należy zamontować gotowy systemowy boks kasowy PCV zakotwiony do ścian i podłogi posiadający wszelkie atesty i aprobaty techniczne oraz przeszlifować i pomalować farbą olejną kasę pancerną. Prace powykonawcze: po przeprowadzeniu w/w prac remontowych należy usunąć i wywieźć powstały gruz oraz posprzątać wszystkie pomieszczenia (w tym m.in. mycie stolarki okiennej i drzwiowej). Zadanie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2, (natomiast wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w w §2 ust 1 pkt 1 lit a i c) oraz dokumentów określonych w § 1 ust. 2 pkt 1, 3, 5,6, ust 3 pkt 3, § 3 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona o f e r t a musi zawierać p r a w i d ł o w o w y p e ł n i o n e i a k t u a l n e następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - Załącznik do siwz. 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać realizację przynajmniej jednej roboty polegającej na remoncie wewnętrznym obiektu budowlanego i wymianie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku. Cechy i charakterystyka robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 5) Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2 i art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. z 2006 r., Dz.U.Nr 156, poz 1118) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 7) Oświadczenie wykonawcy, że sprzęt, którym będą wykonywane roboty oraz materiały, które zostaną wbudowane spełniają wymogi specyfikacji technicznej (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piensk.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pieńsku ul. Bolesławiecka 29 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI PIEŃSK
więcej: przetargi PIEŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Wyposażenie jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Grabów nad Prosną w generatory prądu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Rozbudowa Domu Zdrojowego w Busku-Zdroju"
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Komendy Joannitów w Grobnikach z przeznaczeniem na Dom Pracy Twórczej.
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku usługowo-mieszkalnego pod potrzeby żłobka wraz z jego rozbudową o wiatrołap".
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





