To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-05
Poznań: BOF.II-3324/34/10
Numer ogłoszenia: 210167 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150843 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475320, faks 061 8517562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BOF.II-3324/34/10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem Kampania promocyjna Konkursu Kuźnia Talentów oraz Konkursu o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego i - Wielkopolska - Innowacyjni dla Wielkopolski. Część I - Kuźnia Talentów - Konkurs Kuźnia Talentów - ma na celu promocję innowacyjnych pomysłów, wśród chcących samodzielnie wdrażać albo w inny sposób przedstawić rynkowi swoje innowacyjne projekty, wspieranie postaw innowacyjnych, pomoc w utrwalaniu rezultatów działań innowacyjnych. Konkurs przeznaczony dla studentów, absolwentów, doktorantów, naukowców, wynalazców oraz innowatorów z wielkopolskich wyższych uczelni - wszystkich którzy mają innowacyjne pomysły na biznes, technologie lub produkty i chcą je wprowadzić na rynek, a do wdrożenia i rozwinięcia projektów potrzebują: fachowego doradztwa, promocji oraz zainteresowania inwestorów. Część II - i-Wielkopolska - Innowacyjni dla Wielkopolski. Konkurs o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego i-Wielkopolska - Innowacyjni dla Wielkopolski - najważniejsze wyróżnienie w województwie wielkopolskim w sferze nowoczesnej gospodarki. Nagroda ma wpływać na poprawę wizerunku regionu i jego firm poprzez promocję dobrych przykładów, zachęcać firmy do poszukiwania nowych rozwiązań technologicznych oraz do wprowadzania stosownych zmian w wewnętrznej organizacji pracy. Grupą docelową Konkursu są przedsiębiorcy mający siedzibę w Województwie Wielkopolskim, zarejestrowani w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisani w Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz jednostki, zespoły naukowo - badawcze, instytuty naukowe, ośrodki akademickie, sieci i konsorcja naukowe zwane dalej podmiotami badawczymi, mające siedzibę na terenie Województwa Wielkopolskiego i współpracujące z tymi przedsiębiorstwami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.2 - Transfer Wiedzy, poddziałanie 8.2.2 - Regionalne Strategie Innowacji, Projekt Regionalne sieci innowacji i promocja innowacji w regionie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPANSJA ADVERTISING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EXPANSJA ADVERTISING SP. Z O.O.
- Expansja Advertising Sp. z o.o., ul. Kordeckiego 47, 60-144 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27877,00
Oferta z najniższą ceną: 27877,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61122,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPANSJA ADVERTISING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EXPANSJA ADVERTISING SP. Z O.O.
- Expansja Advertising Sp. z o.o., ul. Kordeckiego 47, 60-144 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40077,00
Oferta z najniższą ceną: 40077,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62708,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
- Usługi agencji reklamowej
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Kampania informacyjno-promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
- Promocja Projektu ZSU podczas wydarzeń sportowych w Lublinie
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





