Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Kołobrzeg: DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW ORAZ OBRUSÓW I SERWET STOŁOWYCH.
Numer ogłoszenia: 210152 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW ORAZ OBRUSÓW I SERWET STOŁOWYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do czterech obiektów sanatoryjnych zamawiającego artykułów pościelowych, ręczników oraz bielizny stołowej wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załącznikach nr 1 do niniejszej specyfikacji. Artykuły o podanych w wykazie nazwach handlowych nie są artykułami bezwzględnie wymaganymi. Wykonawca może zaoferować artykuły o innej nazwie, lecz tym samym zastosowaniu i właściwościach, jak wyroby wskazane przez zamawiającego. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykazanie, w przypadku wątpliwości, że inne niż wskazane przez zamawiającego wyroby, nie są gorszej jakości. 2.Zamawiane artykuły, dostarczone powinny być w opakowaniach. Na opakowaniu muszą być uwidocznione, co najmniej następujące informacje: nazwa producenta towaru, nazwa i cechy produktu,ilość sztuk w opakowaniu. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. 3. Dostawa powinna być realizowana transportem wykonawcy na jego koszt. 4. Do każdego rodzaju wyrobu powinna być dołączona instrukcja dotycząca warunków prania produktu. 5. Przedmiotem dostawy muszą być artykuły fabrycznie, wykonane w I gatunku, nadające się do prania w automatycznych pralniach. 6. Przed podpisaniem umowy zamawiający odda do zakładu pralniczego po 1 szt. z każdego asortymentu wymienionego w specyfikacji, uszytego przez wykonawcę w celu określenia stopnia kurczliwości zastosowanego materiału. Artykuły użyte w procesie prania wykonawca wykona na własny koszt. 7. W celu dokonania wyboru, ustalenia kolorów i wzorów materiałów zastosowanych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonawca przedstawi zamawiającemu wzorniki materiałów umożliwiających dokonanie wyboru pożądanego materiału. 8. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części, ani składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.31.00 - Obrusy 39.51.41.00 - Ręczniki 39.51.32.00 - Serwety stołowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie, iż spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a także złożą inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zaakceptowanie 30-dniowego terminu płatności za wykonane dostawy. 5. Wykonawca zrealizował co najmniej dwie dostawy w ciągu ostatnich dwóch lat o wartości minimum 50.000,00 zł każda. 6. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 uPzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat dostaw o wartości minimum 50.000,00 zł każda, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności. W wykazie należy podać: dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu), przedmiotu dostaw, wartości zamówienia i okresu realizacji. 4. Charakterystyka użytych materiałów, materiały muszą być dobrej jakości, pochodzenia krajowego. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
ul. Ściegiennego 1
78-100 Kołobrzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Przebudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
- Przebudowa drogi łączącej ulicę Helsińską z ulicą Wiedeńską w Kołobrzegu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i windą hydrauliczną
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pościeli wielorazowego użytku - 6 zadań
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa kołder i kompletów pościeli do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów szpitalnych CSK UM w Łodzi
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.