eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Kraków: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 210145 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 25 10, faks 0-12 455 25 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych według załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 32.58.11.10 - Kabel do transmisji danych z wielokrotnymi przewodnikami 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 32.53.00.00 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne 30.19.76.30 - Papier do drukowania 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki określone w siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.24 i art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu; - przedstawienie dokumentów potwierdzających równoważność produktu względem opisanego w zamówieniu modelu w przypadku dostarczania produktów równoważnych (Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu w formie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę); - Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną proponowanych urządzeń (np. do drukarek, telefonów itp) ; - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu; - każda z firm składająca ofertę ( dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca -Firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich oświadczenia i dokumenty wymagane w SIWZ -w przypadku żądania przez Zamawiającego ich oddzielnego złożenia; - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (dotyczy również spółek cywilnych) zobowiązani są przedłożyć: a) pełnomocnictwo rodzajowe, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia oraz skonkretyzować zakres umocowania).Poświadczenie o pełnomocnictwie musi zostać dołączone do oferty. b) wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum (w przypadku spółki cywilnej- wykaz wspólników); c) oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za nie wykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody (nie dotyczy spółek cywilnych, które ponoszą solidarną odpowiedzialność z mocy ustawy); d) umowę konsorcjum (spółki cywilnej) -przed podpisaniem umowy. W przypadku, gdy Oferent w miejsce któregoś z żądanych dokumentów dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą wzbudzać wątpliwości, co do ich prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.mil.pl oraz bip.przetargi@wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4724 przy ul. Tynieckiej 45;30-901 Kraków tel. 455-25-04 w godz. 8.00 - 15.00 ewentualnie pocztą w dni robocze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Wojskowej 4724; 30-901 Kraków; ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00-15.00 w nieprzekraczalnym terminie do godz. 10.00 dnia 23.11.2009r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.