Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Kudowa-Zdrój: Zakup sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 210068 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661201 w. 117, fax 074 8661203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: 1. Defibrylator kardiowerter ze stymulacją przezskórną i pomiarem sp. O2 - 1 szt Zadanie nr 2: 1. Laser ze skanerem - 1 szt 2. Wanna do masażu podwodnego - 1 szt 3. Wanna do kąpieli perełkowej z hydromasażem - 1 szt 4. Wanna do kąpieli CO2 z hydromasażem - 1 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy PZP. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Brak wskazania spełnienia któregokolwiek z dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art 22 ust 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy PZP 5. Aktualne dokumenty stwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny jest dopuszczony do obrotu lub używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DzU nr 93 poz 896 ze zm).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Sanatorium MSWiA ul. Okrzei 1, Kudowa Zdrój p. nr 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 09:00, miejsce: ZOZ Sanatorium MSWiA ul. Okrzei 1, Kudowa Zdrój, sekretariat p. nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylator kardiowereter ze stymulacją przezskórną i pomiarem sp O2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator kardiowereter ze stymulacją przezskórną i pomiarem sp O2 - 1szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Laser ze skanerem - 1 szt 2. Wanna do masażu podwodnego - 1 szt 3. Wanna do kąpieli perełkowej - 1 szt 4. Wanna do kąpieli CO2 + hydromasaż - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Laser ze skanerem - 1 szt 2. Wanna do masażu podwodnego - 1 szt 3. Wanna do kąpieli perełkowej - 1 szt 4. Wanna do kąpieli CO2 + hydromasaż - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa stanowisk badawczych według 4 pakietów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.