Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Wrocław: Karty ewidencyjne architektury
Numer ogłoszenia: 21005 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu , ul. Władysława Łokietka 11, 50-243 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436501, faks 071 3441449.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://wosoz.ibip.wroc.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karty ewidencyjne architektury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 64 kart ewidencyjnych architektury wg.standartów określonych w instrukcji Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) ukończyli studia wyższe uzyskując tytuł magistra na jednym z wymienionych kierunków: historia sztuki, architektura, ochrona dóbr kultury, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia , 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn wskazanych w art. 24 Prawo zamówień publicznych, 4) zagwarantują realizację zamówienia w wymaganym terminie, 5) zapoznają się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wniosą do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptują warunki realizacji zamówienia, 6) zdobędą wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty , 7) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat - minimum 15 kart ewidencyjnych zabytków architektury oraz posiadają co najmniej jeden dokument (referencje) potwierdzający, że dokumentacje te zostały wykonane z należytą starannością wydany przez wojewódzkiego konserwatora zabytków 8) zaoferują wykonanie robót zgodnie z obowiązującą instrukcją wykonywania kart ewidencyjnych zabytków architektury, opracowaną przez Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków Ocena spełniania warunków w będzie polegała na: 1) porównaniu treści złożonych oświadczeń z wymaganymi SIWZ, 2) porównaniu treści złożonych dokumentów z wymaganymi SIWZ,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: A/ Oświadczenia: 1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) 2) o zagwarantowaniu realizacji zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 30 września 2010 ( na formularzu oferty) 3) o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wnoszeniu do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptowaniu warunków zamówienia ( na formularzu oferty) 4) o uzyskaniu wszystkich informacji niezbędnych do rzetelnego przygotowania oferty( na formularzu oferty). W przypadku składania ofert wspólnych w/w oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. B /Dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), a dla spółek cywilnych również umowę spółki; ( nie dotyczy osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej) 2) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że zyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- nie dotyczy osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej 3) dyplom ukończenia wyższej uczelni potwierdzający uzyskanie tytułu magistra na kierunku ochrona zabytków, architektura, historia sztuki 4) referencje wojewódzkiego konserwatora zabytków dot. kart ewidencyjnych wykonanych przez Oferenta 5) wykaz 15 kart ewidencyjnych wykonanych przez Oferenta wciągu ostatnich 3 lat W przypadku składania ofert wspólnych w/w dokumenty składa każdy podmiot oddzielnie. Dokumenty należy dołączyć w formie zgodnej z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226,poz.1817), tj. w oryginale lub czytelnej kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sprawach dotyczących dokumentów nieokreślonych w niniejszej specyfikacji obowiązują postanowienia Prawa zamówień publicznych i powyższego rozporządzenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wosoz.ibip.wroc.pl/public.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław,ul.Wł.łokietka 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu, ul.Wł.łokietka 11, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu.
- Remont ogrodzenia panelowego w żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu.
- 44.2025 Sukcesywne dostawy tekstyliów z logotypem i projektem graficznym własnym na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV, na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim w celu realizacji zadań służbowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Twardocice, kościół poewangelicki (1701-1727); remont konstrukcji hełmu wieży poziom I
- Usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni znajdujących się na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9
- Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko".
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
- PRACE KONSERWAT. ELEMENTÓW ŻELBET ORAZ ZACHOW. FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II (OBIEKT O NR INW. B-38) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.