Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Opoczno: Piaskarko- Solarka
Numer ogłoszenia: 210053 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, fax 044 7547611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Piaskarko- Solarka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n.: Piaskarko- Solarka, tj. fabrycznie nowej maszyny montowanej na podwoziu samochodu ciężarowego, zaprojektowanej i przeznaczonej do posypywania powierzchni dróg, placów materiałami uszarstniającymi w celu likwidacji śliskości w okresie zimowym, tzw. piaskarko- solarka. 2.Zamawiający wymaga, aby piaskarko- solarka było maszyną samodzielną -napędzaną własnym napędem, wyposażoną w zasobnik na materiał uszarstniający. Piaskarko- solarka winna być maszyną uniwersalną, przez co rozumie się takie rozwiązania konstrukcyjne, które umożliwiają zamontowanie maszyny na ramę samochodu ciężarowego, skrzynię ładunkową samochodu ciężarowego, na samochód ciężarowy kontenerowiec itp. 3.Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno - eksploatacyjne zamawianej maszynie: 1) zasobnik na materiał uszarstniający wykonany ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, zabezpieczonej antykorozyjnie, o pojemności minimum 4 m3, z plandeką zabezpieczającą -osłaniającą zasobnik, wymagany zakres szerokości posypywania: co najmniej od 2,00 m do 6,00 m lub rozleglejszy 2) układ napędowy - niezależny od nośnika, silnik wysokoprężny- minimum dwucylindrowy, ze świecami żarowymi do podgrzewania paliwa, 3) wymaga się, aby układ podawania i rozsypywania materiału uszrstniającego zastosowany w zamawianej piaskarko- solarce, umożliwiał stosowanie typowych materiałów uszarstniających, w szczególności: piasek, mieszanka piasku z solą, itp. Zastosowany układ podawania oraz rozsypywania materiału uszarstniającego winien być wyposażony w mechanizm zapobiegający zawieszaniu się, blokowaniu każdego z typowo stosowanych materiałów uszarstniających, w szczególności maszyna winna być wyposażona w kratę -sito lub sita- zabezpieczającą przed przedostaniem się na układ podawania i talerz posypujący dużych, nierozdrabnialnych -trudno rozdrabnianych- frakcji materiału posypowego, np. dużych kamieni, 4) maszyna winna być wyposażona w system umożliwiający różne dozowanie i sterowanie dozowaniem materiału uszarstniającego podawanego na talerz posypujący w zakresie odpowiednim, stosownie do wykorzystywanego materiału uszarstniającego; napęd talerza rozsypującego- hydrauliczny, 5) regulowana wysokość urządzenia rozsypującego -talerz rozsypujący- w zależności od rodzaju nośnika -pojazdu, 6) pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze zamontowane z tyłu piaskarki, 7) układ sterowania piaskarką z kabiny nośnika -samochodu ciężarowego- zapewniający co najmniej uruchomienie/ wyłączenie silnika piaskarki, oświetlenia oraz regulację gęstości i szerokości sypania, 8) podpory -podnóża- piaskarki, umożliwiające montaż piaskarki na nośniku -pojazd ciężarowy- oraz służące do jej przechowywania po sezonie zimowym. 4. Zamawiający wymaga ponadto: 1) zapewnienia stałego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w miejscu użytkowania piaskarki, 2) zapewnienia w ramach ceny ofertowej szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i obsługi piaskarki u Zamawiającego, 3) zapewnienia nieodpłatnie pierwszego montażu piaskarko- solarki na nośniku wskazanym przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego- ewentualne koszty przystosowania nośnika poniesie Zamawiający. 4) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres minimum 24 miesięcy od daty wydania piaskarki Zamawiającemu 5) dołączenia do dostarczonej piaskarko-solarki wszystkich wymaganych prawem dokumentów, konieczne do prawidłowego korzystania z maszyny, w szczególności deklarację zgodności oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga aby dostawa została zrealizowana w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych Zamawiającego- ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno. Oferent, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.40 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.40 - Piaskarki Oryginalny kod CPV: 34.14.44.20 - Pojazdy do rozrzucania soli Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.20 - Pojazdy do rozrzucania soli Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1) spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, 3) złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4) akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ), Kryteria oceny spełnienia warunków 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wg oświadczenia wykonawcy oraz wypisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- wg oświadczenia wykonawcy 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Nie zalegają z podatkami i opłatami publicznoprawnymi oraz składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskali stosowne zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty powołanych świadczeń. 4) spełniają warunki określone w SIWZ -- wg oświadczenia wykonawcy 5) nie podlegają wykluczeniu- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, stosownie do art. 24 ustawy 6) akceptuje istotne warunki umowy- akceptuje istotne warunki umowy- wzór wskazany w załączniku do SIWZ 7) złożą wymagane dokumenty- złożą wymagane dokumenty Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest uprawniony do reprezentacji wykonawcy- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. - Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć także uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania (zarówno uchwała jak i umowa spółki uważana będzie za aktualną jeżeli wystawiona lub potwierdzona zostanie przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Na potwierdzenie spełnienia przez oferowany przedmiot dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6) opisu oferowanej piaskarki wraz ze zdjęciem. Opis winien zawierać co najmniej informacje określone w załączniku nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres siedziby Zamawiającego strona internetowa: www.pgk.opoczno.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Utwardzenie placu targowiska miejskiego
- Zakup świadczenia usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem oraz usługi cateringowej dla szkoleniowców oraz uczestników/uczestniczek szkoleń realizowanych w BCU
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na blok operacyjny w podziale na zadania oraz użyczenia bezpłatnie klipsownicy do zad. 1 dla potrzeb SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Sobawinach
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg. Zakup posypywarki do zimowego utrzymania dróg
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Dostawa kołowego sprzętu inżynieryjno - saperskiego (koparko - ładowarki kołowej)
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026"
- "Zakup i dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim"
więcej: Pojazdy do rozrzucania soli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





