eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baligród › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Baligrodzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Baligród: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Baligrodzie
Numer ogłoszenia: 210027 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baligród , Plac Wolności 13, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684077, faks 013 4684077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baligrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Baligrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Samochód - fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2013. Podać producenta i typ nadwozia. 1.2 Pojazd musi posiadać: - ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawaniania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania-Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 143, poz.1002 z poźn. zm.- na oferowany pojazd. - dokument świadectwo homologacji typu potwierdzający parametry oferowanego pojazdu w zakresie: mocy pojazdu ,wymagany parametr wyraźnie zakreślić. 1.3 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie może przekraczać 3500 kg. Wymiary zewnętrzne pojazdu kompletnego: - długość maksymalna 5500 mm - wysokość maksymalna 2200 mm - szerokość maksymalna 2000 mm ,bez lusterek - rozstaw osi minimum 3450 mm 1.4 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno -ostrzegawcze akustyczne i świetlne - belka świetlna z napisem STRAŻ montowana na dachu kabiny- dodatkowa lampa sygnalizacyjna niebieska błyskowa z tyłu pojazdu, lampy wykonane w technologii LED 1.5 Dodatkowe 2 lampy stroboskopowe sygnalizacyjne niebieskie z przodu pojazdu. 1.6 Podwozie pojazdu z silnikiem o zapłonie samoczynnym z turbo-doładowaniem. Silnik o mocy maksymalnej, minimum 100 KM i maksymalnym momencie obrotowym, minimum 300 Nm, spełniający normę emisji spalin EURO 5, pojemności skokowej minimum 2000 cm3 1.7 Napęd 4x2 na oś przednią Układ hamulcowy wyposażony w ABS, Skrzynia biegów 6 biegowa + wsteczny 1.8 Samochód przystosowany do przewozu min.6 osób, wyposażony w 4 drzwi: - drzwi w przedniej części kabiny umieszczone po obu stronach pojazdu - dla tylnego rzędu siedzeń drzwi przesuwne boczne i wyjście awaryjne po przeciwnej stronie - układ foteli w kabinie 1+2+3 - dostęp do przestrzeni ładunkowej poprzez drzwi dwu-skrzydłowe - podłoga przedziału załogi i ładunkowego wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, trwałą, łatwo zmywalną. -oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego - dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - wskaźnik temperatury zewnętrznej - boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie - światła przeciwmgielne - radio samochodowe z czytnikiem CD i pilotem sterującym umieszczonym w zasięgu kierowcy - poduszka powietrzna dla kierowcy - elektrycznie regulowane szyby przednie w kabinie kierowcy - szyby w tylnej części kabiny pasażerskiej przesuwne - wszystkie szyby o wysokiej zdolności filtrowania - układ kierowniczy ze wspomaganiem - miejsce dowódcy wyposażone w lampkę oświetlającą - kabina wyposażona w klimatyzację manualną - komputer pokładowy podający spalanie: średnie, chwilowe oraz zasięg - wszystkie drzwi kabiny wyposażone w centralny zamek sterowany z przycisku w kluczyku. 1.9 W kabinie zainstalowany radiotelefon Motorola GM 360 oraz ładowarka na dwa radiotelefony nasobne przenośne oraz zamontowane wieszaki na sześć kompletów ubrań bojowych oraz miejsce na sześć hełmów . 1.10 Elektryczne urządzenia radiowe oraz akustyczno-sygnalizacyjne wykonane w sposób nie powodujący zakłóceń podczas ich jednoczesnej pracy. 1.11 Kolorystyka - błotniki i zderzaki - białe; - kabina, zabudowa czerwona - RAL 3000; Pojazd oznakowany numerami operacyjnymi w kolorze białym wg wymagań zamawiającego. 1.12 Pojazd wyposażony w hak typu kulowego z tyłu pojazdu do holowania przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 2 ton, oraz znormalizowane 7-biegunowe gniazdo elektryczne do przyczepy. 1.13 Zbiornik paliwa minimum 80 litrów 1.14 Pojazd wyposażony w wyciągarkę o mocy 5,5 KM oraz sile uciągu 3500kg 1.15 Pojazd wyposażony w orurowanie zabezpieczające przedni zderzak 1.16 Pojazd wyposażony w maszt oświetleniowy 2. Zabudowa pożarnicza 2.1 Przestrzeń sprzętowa wyposażona regał wysuwny na : agregat prądotwórczy , agregat do ratownictwa technicznego .Dodatkowo : sprzęt do ratownictwa medycznego torba PSPR1 , deska ortopedyczna , dwie szuflady wysuwne na sprzęt , miejsce na zamontowanie dwóch aparatów ochrony dróg oddechowych typu FENZY , dwóch butli zapasowych , 4 gaśnic 6 kg , skrytka na piłę spalinową , dwie półki stałe o nośności 50 kg każda i dwa regały na 10 węży tłocznych , miejsce na dwie prądownice , smok ssawny , rozdzielacz kulowy . Podłoga przedziału sprzętowego wyłożona wykładziną PCV i zabezpieczona blachą ryflowaną 2.2 Ściany boczne przedziału pasażerskiego zabezpieczone blachą ryflowaną 2.2 Bagażnik dachowy wyposażony w platformą o nawierzchni antypoślizgowej, przystosowany do przewozu drabiny trzyprzęsłowej , dwóch węży ssawnych i skrzynka na sprzęt . 2.3 Na tylnej ścianie nadwozia umieszczona drabinka umożliwiająca wejście na dach pojazdu z powierzchniami stopni w wykonaniu antypoślizgowym. 2.4 Przestrzeń sprzętowa wyposażona w oświetlenie LED włączane automatycznie po otwarciu drzwi tylnych lub bocznych. 2.5 Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m w warunkach słabej widoczności, oraz oświetlenie powierzchni platformy dachowej. 2.6 Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 2.7 Pojazd wyposażony w system ładowania akumulatora z gniazdem umieszczonym w okolicach siedzenia kierowcy, kontrolką sygnalizującą ładowanie na desce rozdzielczej i blokadą rozruchu silnika w trakcje ładowania akumulatora. 2.8 Instalacja elektryczna dodatkowego osprzętu wyposażona w wyłącznik głównego zasilania. 2.9 Przestrzeń bagażowa wyposażona w mocowanie pod pompę Tohatsu oraz szufladę wysuwana pod pompę pływającą Niagara..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie dostawy związane z zabudową samochodów ratowniczo - gaśniczych, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd i sprzęt ratowniczy odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ - należy przedłożyć: 1) Ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWIA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002). w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002) - dopuszcza się dostarczenie świadectwa dopuszczenia najpóźniej 2 tygodnie przed zgłoszeniem pojazdu do odbioru - w takim przypadku konieczne jest dołączenie do oferty stosownego oświadczenia. 2) Kompletne świadectwo homologacji z parametrami proponowanego podwozia pojazdu. 3) Rysunki (zdjęcia) poglądowe oferowanego pojazdu, w kolorze z wymiarami pojazdu (boki, przód, tył oraz dach) wraz z opisami urządzeń, wyposażenia fabrycznego (pokazujące jego wymiary i plan rozmieszczenia sprzętu). 4) Wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi na terenie Polski zapewniający serwis gwarancyjny i pogwarancyjny pojazdu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.baligrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Baligrodzie Plac Wolności 13 , 38-606 Baligród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy w Baligrodzie Plac Wolności 13 , 38-606 Baligród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.