To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Słupsk: System do archiwizacji próbek osocza
Numer ogłoszenia: 210015 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 196412 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21, Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, fax 059 8427449.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System do archiwizacji próbek osocza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Automatyczna stacja pipetująca - automatyczne rozpipetowywanie z próbek macierzystych na płytki archiwizacyjne, - dystrybucja różnej wielkości porcji materiału: min. po 500 mikrol do mikroprobówek archiwizacyjnych, - rozpipetowywanie materiału z jednej próbki macierzystej do dowolnej liczby mikroprobówek archiwizacyjnych, - możliwość nakropienia minimum 48 próbek jednocześnie w jednym cyklu pracy aparatu, - adapter na próbki macierzyste o średnicy od 8 do12 mm, - pozytywna identyfikacja w każdym momencie procedury pipetowania, - detekcja skrzepu, - detekcja poziomu w próbce, - pełna kontrola pracy aparatu poprzez oprogramowanie, - dwustronna komunikacja z komputerem centralnym, - możliwość transferu danych do systemu BANK KRWI Spin, - zastosowanie jednorazowych sterylnych końcówek pipetujących, zabezpieczające przed kontaminacją innych materiałów; - wydajność: rozpipetowywanie min. 48 próbek w czasie do 10 min., min. 300 próbek w ciągu godziny, 2. Zestaw do manualnej archiwizacji próbek /back-up manualny, obejmujący także pipetę / 3. Czytnik kodów mikroprobówek archiwizacyjnych - zespolony z bazą danych archiwizowanych próbek, - identyfikacja /potwierdzenie tożsamości/ każdej mikroprobówki archiwizacyjnej poprzez indywidualny barcode, 4. UPS o napięciu nie mniejszym niż 1 000 VA, 5. Skaner barkodów /ISBT 128/, 6. Drukarka laserowa, 7. Drukarka kodów kreskowych, 8. Zestaw PC: komputer z systemem Windows XP, monitor LCD /minimum 17 cali/, klawiatura, mysz, 9. Statyw roboczy, 10. Przyrząd do zamykania płytek archiwizacyjnych. B. Zestaw startowy - płytki , końcówki, papier do etykiet itd , pozwalający na archiwizację minimum 192 podwójnych porcji osocza po 500 mikrol C. Płytki archiwizacyjne - archiwizacja minimum 24 donacji na jednej płytce archiwizacyjnej, - płytki archiwizacyjne umożliwiające przechowywanie materiału biologicznego w temperaturze do -80?C, - podwójna identyfikacja każdej płytki archiwizacyjnej /2 identyczne kody kreskowe/, - płytka archiwizacyjna posiadająca minimum 48 niezależnych mikroprobówek, - możliwość wyjęcia pojedynczych mikroprobówek z płytki bez rozmrażania całej płytki, - każda mikroprobówka oznaczona kodem kreskowym pozwalającym potwierdzić jej tożsamość przy użyciu oprogramowania komputerowego i czytnika mikroprobówek, - każda mikroprobówka znaczona tłoczonym symbolem wskazującym pozycję na płytce archiwizacyjnej, - mikroprobówki zamykane szczelnie korkiem z wytłoczonym oznaczeniem pozycji na płytce archiwizacyjnej, - zamykanie i pobieranie pojedynczych mikroprobówek z płytki archiwizacyjnej, - zamykanie całej płytki archiwizacyjnej, - oznaczenie płytek archiwizacyjnych kodami barwnymi dla łatwiejszej identyfikacji płytki archiwizacyjnej, - możliwość zastosowania plomby zabezpieczającej pokrywę płytki archiwizacyjnej przed nieuprawnionym dostępem, - objętość mikroprobówki archiwizacyjnej do 500 mikrol, - możliwość zastosowania pojemników z plombą do transportu mikroprobówek archiwizacyjnych. D. Oprogramowanie systemu archiwizacyjnego - monitorowanie każdego kroku procedury archiwizacyjnej poprzez oprogramowanie, - podłączenie do działającego w RCKiK w Słupsku Systemu Informatycznego / BANK KRWI Spin / z uwzględnieniem tworzenia w tej bazie danych z listą numerów donacji archiwizowanych próbek w danym dniu , - możliwość indywidualnego dostosowania poziomu dostępu dla poszczególnych użytkowników /np. kody dostępu, hasła, loginy itp./, - zarządzanie zintegrowaną bazą danych i aparaturą archiwizacyjną poprzez oprogramowanie, - wyszukiwanie próbek w bazie danych na podstawie żądanych kryteriów wg numeru donacji, daty donacji, użytkownika, magazynu itd., - statystyka archiwizacji, - automatyczne generowanie kodów kreskowych dla pojemników do transportu mikroprobówek archiwizacyjnych, - wykonywanie kopii bezpieczeństwa - pełna kontrola bezpieczeństwa danych, - możliwość podglądu historii operacji wykonanych przez poszczególnych użytkowników, - generowanie raportów statystycznych. E. Materiały zużywalne do archiwizacji próbek osocza na 25 000 donacji. F. Dodatkowe wymagania - kompletne szkolenie personelu w zakresie obsługi - czas trwania w zależności od potrzeb Zamawiającego, - instrukcja obsługi w języku polskim, - certyfikat CE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 136515.68 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DiaHem AG Diagnostic Products, Schlossenstrasse 4, Bülach CH-8180, kraj/woj. Szwajcaria.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 136515,68
- Oferta z najniższą ceną: 136515,68 oferta z najwyższą ceną: 136515,68
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





