eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaPrzeprowadzenie kursu kelnerskiego dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu - Umiejętności praktyczne kluczem do sukcesu zawodowego - z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Łomża: Przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu - Umiejętności praktyczne kluczem do sukcesu zawodowego - z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 210012 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2186239, faks 0-86 2186239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmio.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu - Umiejętności praktyczne kluczem do sukcesu zawodowego - z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowującego do profesjonalnego wykonywania zawodu kelnera zakończonego egzaminem z certyfikatem dla 10 uczniów technikum hotelarskiego uczestniczących w projekcie realizowanym przez Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących w Łomży. 1. Wykonawca zrealizuje przedmiotowy kurs w terminie czerwiec-lipiec 2013. 2. Wymagana minimalna liczba godzin kursu na jednego uczestnika to 30 godzin (przy czym godzina zajęć teoretycznych i praktycznych liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas trwania kursu zawodowego nie powinien być krótszy niż 30 godzin i obejmować część teoretyczną i praktyczną. Zajęcia w czasie trwania roku szkolnego mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 - 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 - 15:00. Natomiast w czasie, gdy uczniowie nie będą mieli zajęć edukacyjnych w terminie od poniedziałku do soboty w godz. 8:00 - 18:00, z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć w ciągu jednego dnia nie przekroczy ośmiu. 3 Miejsce kursu: wskazane przez Wykonawcę -Wykonawca w swojej ofercie uwzględnić musi koszt zakwaterowania i wyżywienia dla grupy 10 osobowej wraz z opiekunem, gdy miejsce szkolenia znajduje się poza miastem Łomża. 4 Do przeprowadzenia kursu Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego wyposażenia, tj.: pomocnik kelnerski -szafka wózek kelnerski do serwisu angielskiego. Bielizna stołowa -molton, - obrus biały, -serweta stołowa, -serwetka płócienna, -zastawa stołowa szklana -goblet, -kieliszki do wina białego i czerwonego, do szampana, wódki, brandy (snifter), likieru, -karafka do wina, -dzbanek do wody, -zastawa stołowa metalowa -sztućce duże, -noże do masła, -sztućce małe -łyżeczka do herbaty, widelczyk do deserów -łyżeczka do espresso) -sztućce specjalistyczne (widelec i nóż do steków, widelec i nóż do ryby, widelec i szczypce do homara, widelec i nóż do ostryg, widelec i szczypce do ślimaków, -sztućce serwisowe (widelec i łyżka półmiskowa, łyżka wazowa) -sztućce do tranżerowania, -cooler duży, -cooler mały, -szczypce do lodu, -podgrzewacz do talerzy, -kociołek do gulaszu, -taca na ślimaki, zastawa stołowa porcelanowa -talerze płaskie o średnicy w cm: 18-21, 22-26, 30-33, -bulionówki poj.: 250ml z podstawkami, -waza do zupy z pokrywką poj. 1,5l, -półmisek owalny 40x30cm, -filiżanki do herbaty 200ml z podstawkami, -filiżanki do kawy 200ml z podstawkami, -filiżanki do espresso 50ml z podstawkami, -dzbanek do herbaty, -dzbanek do śmietanki, -cukiernica z pokrywką, taca antypoślizgowa, -świecznik, -flakon do kwiatów, -trybuszon, -menaż podstawowy, -menaż pełny, -koszyk do pieczywa, -podstawa pod cooler co umożliwi uczestnikom swobodne wykonywanie zajęć praktycznych. 5. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku - kelnera. 6. Program kursu powinien zawierać następujące zagadnienia: - profesja kelnera, osobiste wyposażenie kelnera, predyspozycje do pracy w różnego typu lokalach gastronomicznych, systemy pracy i obsługi kelnerskiej, organizacja i techniki pracy kelnera, wyposażenie sali restauracyjnej i wyposażenie techniczne restauracji, przygotowanie sali na przyjęcie gości, prezentacja elementów zastawy stołowej i szkła oraz platerów, przyjmowanie rezerwacji i powitanie gości w restauracji, technika obsługi gości przy stoliku, zasady serwowania dań w lokalach gastronomicznych, technika podawania napojów alkoholowych, noszenie naczyń, szkła i tac , sprzątania ze stołu po posiłkach, style obsługi, zasady organizacji i obsługa przyjęć okolicznościowych i ich obsługa, psychologia sprzedaży- obsługi przy stole 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki kursu zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w trakcie jego trwania. 8. Kurs zakończy się oceną nabytych umiejętności w formie egzaminu z certyfikatem. 9. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić wszystkim uczestnikom kursu: program i harmonogram, materiały dydaktyczne, które muszą posiadać logotypy POKL i Zamawiającego. Każdy uczestnik kursu otrzyma na własność materiały wspomagającą tematykę kursu w formie drukowanej. b) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji kursu i przekazanie jej po zakończeniu kursu Zamawiającemu. Dokumentacja oprócz list obecności i dziennika zajęć zawierać powinna dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu utrwaloną na nośniku elektronicznym i przekazana Zamawiającemu. Końcowa dokumentacja zawierać ma potwierdzenie przeprowadzenia egzaminu dla 10 uczniów - uczestników kursu wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem oryginałów Zamawiającemu wraz z wydaniem certyfikatów potwierdzających nabycie uprawnień uczestnikom kursu w języku polskim i angielskim. Przeprowadzenie w razie konieczności egzaminu poprawkowego. 11. Wykonawca zadania ponosi koszt egzaminu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych kursów w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie (załącznik nr 3 do siwz). Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte przeprowadzenie co najmniej jednego kursu grupowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, będzie spełniać ten warunek. Za kurs grupowy zamawiający uzna kurs, w którym brało udział minimum 10 osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi i wyposażenia dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4 do siwz) oraz podanie informacji na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/ innych podmiotów - pisemne (oryginał) zobowiązanie podmiotu/podmiotów do udostępniania tychże zasobów na potrzeby kursu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą czynnie uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych dla wykonania zamówienia kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia każdej z osób, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w ramach przedmiotu zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do siwz) oraz na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2 do siwz). Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowy program kursu proponowany przez Wykonawcę program edukacyjny musi zawierać następujące elementy: - Cel zajęć; - Szczegółowa tematyka zajęć rozpisana na jednostki lekcyjne; -Materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu; - Rezultaty jakie mają być osiągnięte po zakończeniu kursu. Brak programu do kursu skutkować będzie odrzuceniem oferty. (załącznik nr 6 do siwz). Oświadczenie wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do niniejszego SIWZ (załącznik nr 7)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana terminów realizacji umowy - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych b) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.efs.zsmio.pl/sukces_zawodowy/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Umiejętności praktyczne kluczem do sukcesu zawodowego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.