Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Sosnowiec: Remont wylotu kanalizacji deszczowej z osiedla Juliusz do rzeki Bobrek w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 209924 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, faks (032) 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wylotu kanalizacji deszczowej z osiedla Juliusz do rzeki Bobrek w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wylotu polegającego na wykonaniu w końcowym odcinku otwartego kanału długości ok. 15 m nowej konstrukcji żelbetowej wzmacniającej część wlotową do rzeki oraz naprawienie płyt żelbetowych . Wylotem odprowadzone są wody deszczowe z osiedla Juliusz znajdującego na terenie miasta Sosnowca. Pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 747/07 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 20.12.2007 r.-.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy, zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości: 8 040,00,00 zł (słownie: osiem tysięcy czterdzieści złotych zero groszy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza i wybrana przez zamawiającego do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. są osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzący działalność gospodarczą jak i nie będący przedsiębiorcami, którzy spełnią warunki udziału wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 29 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami - zwanej dalej ustawą) stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności. Pod pojęciem działalności należy rozumieć: działalność gospodarczą, działalność statutową, działalność badawczą, działalność naukową i inną wynikającą z przepisów szczególnych dotyczących zarejestrowanych lub utworzonych podmiotów w oparciu o przepisy szczególne, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że: 2.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający uzna wykonanie co najmniej dwóch robót w zakresie budowy , przebudowy lub remontu kanalizacji deszczowej , o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) każda. 2.2. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 2.2.1. jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 2.2.2. jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy za zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: 3.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie : trzysta tysięcy zł) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych; 3.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 1. Zamawiający oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokona - wg formuły: spełnia - nie spełnia, - w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dostarczą wykonawcy wraz z ofertą. 2. Przy ocenie spełniania warunków Wykonawców występujących wspólnie dotyczących : 2.1.posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 2.2.dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.3. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców występujących wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest do złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na Remont wylotu kanalizacji odprowadzającej wody deszczowe z osiedla Juliusz do rzeki Bobrek w Sosnowcu , określone w punkcie 5 niniejszej SIWZ; 2 Oświadczenie , o niepodleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na Remont wylotu kanalizacji odprowadzającej wody deszczowe z osiedla Juliusz do rzeki Bobrek w Sosnowcu - z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności; 3.Informacje i wykazy opisane w punkcie 5. A. SIWZ , żądane przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia: 3.1.w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.2. W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania lub możliwością dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, -dokumenty potwierdzające, że osoby ujęte w wykazie posiadają wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006r. Nr 83, poz. 578, z późniejszymi zmianami) potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art.12 ust.2 ( z uwzględnieniem art.104) ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające wymaganym, uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ( zgodnie z zapisem art. 104 ustawy Prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające , że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie C.6.3.2 niniejszej SIWZ ,są członkami właściwych Izb Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . Termin ważności zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa musi być aktualny w dniu złożenia oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub inny dokument - wynikający z przepisów szczególnych (dotyczy wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania wykonawcy; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą). 6.W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców indywidualnie złożył : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na Remont wylotu kanalizacji odprowadzającej wody deszczowe z osiedla Juliusz do rzeki Bobrek w Sosnowcu ; b. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na Remont wylotu kanalizacji odprowadzającej wody deszczowe z osiedla Juliusz do rzeki Bobrek w Sosnowcu z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności; c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub inny dokument -wynikający z przepisów szczególnych ( dotyczy wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania wykonawcy. D. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie C.6.4. w SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie. D, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. F Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu , Wydział Inwestycji Miejskich, ul.Mościckiego 14 pok. 112 ,I piętro Budynek Nr III , 41-200 Sosnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 14:30, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu , Wydział Inwestycji Miejskich, ul.Mościckiego 14 pok. 129 ,I piętro Budynek Nr III , 41-200 Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe 1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł dla niniejszego kontraktu, tj. zadania p.n.: Remont wylotu kanalizacji odprowadzającej wody deszczowe z osiedla Juliusz do rzeki Bobrek w Sosnowcu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z wykonawcą wyłonionym w toku niniejszego postępowania, w przypadku zaistnienia nw. okoliczności: a/ wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. b/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w umowie na skutek zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą..
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi publicznej kategorii gminnej klasy D pn. Pasterniki w Krościenku nad Dunajcem
- Przebudowa ul. Szymanowskiego w Bartoszycach etap 1
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Stocznia w Malczycach
- "Modernizacja rowu granicznego Rumia-Reda - zamiana rowu na koryto z elementów typu "L" na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Kosynierów w Rumi".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





