eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiUsługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Tryb.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Piotrków Trybunalski: Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Tryb.
Numer ogłoszenia: 2098 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 474032 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Żwirki 5/7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 647 51 72, faks 044 647 09 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Tryb..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług pralniczych bielizny pościelowej ( prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady ) , ręczników, kocy, narzut, poduszek, kołder,jaśków, materacy(piankowych i sprężynowych), ścierek , dywanów i chodników ilości ok. 2000kg miesięcznie .Zakres usługi obejmuje : pranie, dezynfekcję,suszenie, maglowanie,prasowanie,drobne naprawy krawieckie.1.Odbiór rzeczy do prania i dostarczanie asortymentu wypranego odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy,od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-10.00. 2.Czas wykonania usługi pralniczej od momentu odbioru od Zamawiającego pościeli i innych materiałów przeznaczonych do prania nie może przekroczyć 48 godzin. 3.Brudne rzeczy do prania odbierane będą z DPS w workach lub w innych opakowaniach wcześniej dostarczonych przez Wykonawcę w obecności obu stron za odpowiednim pokwitowaniem. 4.Wykonawca dostarczy odpowiednie formularze w celu ustalenia ilości odbieranych i dostarczanych rzeczy do prania. Wykonawca kwituje wagę odebranych i dostarczonych rzeczy do prania. 5.Czysta bielizna pościelowa ( prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady ) , ręczniki, koce, narzuty, poduszki, kołdry,jaśki, materace i ścierki będą pakowane asortymentowo w folię, w sposób zabezpieczający przed zagnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem 6.Cały asortyment oddawany do prania musi być prany zgodnie z wymogami sanitarnymi, dezynfekowany termicznie bądź chemicznie z uwzględnieniem zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych. 7.Cały asortyment przekazany do prania winien wrócić do Zamawiającego dokładnie ten sam pod rygorem kar finansowych . W formularzach przekazania brudnych rzeczy będzie odnotowana ilość poszczególnego asortymentu oznakowanego pieczęcią Zamawiającego, która będzie sprawdzana przy odbieraniu rzeczy upranych. 8.W ramach usługi wykonywane będą drobne naprawy ( reperacja bielizny pościelowej,ręczników, koców, narzut, poduszek, kołder,jaśków, materacy, ścierek w zakresie zszycia rozerwań, przyszywania guzików ). 9. Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH dla osób starszych narażonych na różnego rodzaju uczulenia i podrażnienia skóry ). Wykaz wszystkich środków i preparatów użytych przez Wykonawcę do procesu prania wraz z dokumentami dopuszczającymi je do stosowania zostanie dołączony do oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U.A:TU SERVICE, ul. Urocza 1, 95-020 Andrespol, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44226,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44226,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44460,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.