Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Rybnik: Uzupełnienia umeblowania w pomieszczeniach Urzędu Miasta RybnikaZadanie 1) Uzupełnienie krzeseł w salach obsługi urzęduzadanie 2) Uzupełnienie mebli w Urzędzie Stanu Cywilnego
Numer ogłoszenia: 209840 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax. 032 4224124.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.rybnik.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienia umeblowania w pomieszczeniach Urzędu Miasta RybnikaZadanie 1) Uzupełnienie krzeseł w salach obsługi urzęduzadanie 2) Uzupełnienie mebli w Urzędzie Stanu Cywilnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienia umeblowania w pomieszczeniach Urzędu Miasta Rybnika z podziałem na zadania:Zadanie 1) Uzupełnienie krzeseł w salach obsługi urzęduzadanie 2) Uzupełnienie mebli w Urzędzie Stanu CywilnegoSzczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.13.31.22 - Komody Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.22 - Komody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1.100,00 zł; Zadanie nr 2 - nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:Dla zadania nr 1- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, każda o wartości min 75 % zamówienia brutto.Dla zadania nr 2Brak warunków szczegółowych Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2,3) Oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3,4) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (załącznik nr 4) - zadanie nr 1,5) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością - zadanie nr 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2 , Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uzupełnienie krzeseł w salach obsługi urzędu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krzesło obrotowe - 40 szt.2. LeżankaSzczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uzupełnienie mebli w Urzędzie Stanu Cywilnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół. 2. Komoda. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.22-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mrożonych ryb,ryb wędzonych i przetworów rybnych
- Prace remontowo-budowlane w salach do praktycznej nauki zawodu w ZSEU w Rybniku z podziałem na dwa zadania: zad. 1: Prace (...) w pionie A zad. 2: Prace (...) w pionie D
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg, ścieżek rowerowych na terenie miasta Rybnika.
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia odpadów ulegających biodegradacji, gruzu zmieszanego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych bębnów i tonerów oraz tekstyliów...
- Zabezpieczenie ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
- "Remont instalacji hydrantowej oraz wykonanie pompowni przeciwpożarowej (układu podnoszącego ciśnienie) w budynku Sądu Okręgowego w Rybniku "
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem puf do czytelni Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Utworzenie Centrum Karolinki w Gogolinie - dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczenia Carolina Art w GOK wraz z usługą aranżacji przestrzeni
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego do internatu CEZiB w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Warszawska 48
- Zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka w Prószkowie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029 z podziałem na zadania
- Dostawa i montaż wyposażenia stanowisk pracy dla pracowników biurowych i obsługi.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.